Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
marsiascout wrote:
D-Nemacyst wrote:
Intervention wrote:Fuck Hardstyle: lekkere sound beetje donkeyrollers achtig eigenlijk :thumbsup:
The Pitcher & Zany = Donkey Rollers :P (& Jowan)
:lol:
The Pitcher & Zany PRODUCEREN voor de Donkey Rollers. De Donkey Rollers zelf bestaan uit Zany, Jowan & DV8.
Ja het gaat toch ook over produceren.. het gaat over een nummer wat dezelfde sound als die van de donkey rollers producties heeft.. Dan heeft hij het toch goed ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
marsiascout wrote:
Sunboom wrote:
Je kan ook zeggen: Zany, Jowan en DV8 TREDEN OP voor de Donkey Rollers. De Donkey Rollers zelf bestaan uit The Pitcher en Zany.

't Is maar net hoe je het bekijkt. Sowieso, als we het op jouw manier bekijken moet je 'The Pitcher' vervangen door 'Michel Pollen'.
The Pitcher bestaat uit 2 mensen, het gezicht, de dj (die ook wat invloeden op de producties heeft?) en de producer, Michel Pollen. Wanneer we het dus over het producegedeelte hebben, hebben we het over Michel Pollen. De Donkey Rollers zijn een live-act. Als The Pitcher hierbij zou horen, zou het dus de DJ kant zijn. En zou hij ook mee optreden.

En neem bijvoorbeeld Ran-D. Die heeft toch ook een remix voor de A2 gemaakt (Yellow Minute). Maar hoort Ran-D bij de A2? Nee. Iemand die ergens voor produceerd hoort niet meteen bij de groep. Neem iemand die een songtekst voor Rihanna schrijft, die heeft dus meegeholpen met het maken van de tekst. Wanneer Rihanna op komt treden staat er toch ook niet Rihanne & Jan Klaas (die de tekst dus heeft geschreven), en verwacht je toch ook niet dat die op komt treden? Michel Pollen is een goede producer die bij Fusion voor veel gebruikt word.
Erg duidelijk, behalve dat de remix idd van Wildstylez is ipv Ran-D ;)
D
daarom zeg ik ook nogsteeds,, Fuck Hardstyle hadden ze net zo goed Donkey Rollers bij kunnen zetten inplaats van The Pitcher (Zany & DV8)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
DarkSymphony wrote:daarom zeg ik ook nogsteeds,, Fuck Hardstyle hadden ze net zo goed Donkey Rollers bij kunnen zetten inplaats van The Pitcher (Zany & DV8)
Ja of ze hadden 2012, Immortal en Chaos ook wel op Smack kunnen gooien. >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
DarkSymphony wrote:daarom zeg ik ook nogsteeds,, Fuck Hardstyle hadden ze net zo goed Donkey Rollers bij kunnen zetten inplaats van The Pitcher (Zany & DV8)
Omdat de producers hetzelfde zijn? Dan zou Fruxaq ook weer Donkey Rollers kunnen zijn of Vision. Of 2012 zou een Raine track kunnen zijn. Maar het zou allemaal niet kloppen :P Fuck Hardstyle is gemaakt om een track van The Pitcher & Zany gereleased te worden. Heeft ook niet die epic Donkey Rollers sound van de laatste tijd als je t mij vraagt.
T
Hardtraxxer
124 posts member since 2010
last seen Apr 2014
vette release wordt dit :drool:
D
PNXRMX wrote:
Omdat de producers hetzelfde zijn? Dan zou Fruxaq ook weer Donkey Rollers kunnen zijn of Vision. Of 2012 zou een Raine track kunnen zijn. Maar het zou allemaal niet kloppen :P Fuck Hardstyle is gemaakt om een track van The Pitcher & Zany gereleased te worden. Heeft ook niet die epic Donkey Rollers sound van de laatste tijd als je t mij vraagt.
niet? :huh:
Fuck Hardstyle heeft echt wel een Donkey sound ;)
niet dat het erg is maar gewoon Zany, Pollen & DV8, ze zijn alle 3 samen Donkey Rollers daarom snap je toch wel dat als er donkey rollers voor had gestaan het ook geloofd had :P
dat bedoelde ik te zeggen.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Dikke release! noctus noa, instabuy moment.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Roebén wrote:Noctus Noa :bomb:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Vind hiervan alleen Shut Up wat minder.

Voor de rest erg lekker, vooral Noctus Noa (L)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
@ Hardstyle.com
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Noctus Noa aangeschaft :D :love: !
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
I CANT HEAR YOU............ :thumbsup:

noctus noa is ook een fijn plaatje
Last edited by djpatt on 17 Jan 2011 14:58, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
djpatt wrote:I CANT HERE YOU............ :thumbsup:

haha ik denk dat je hear bedoelt maargoed.. ;)

Lekkere nummers alleen veelste kort voor het mooie...
Waar is die tijd gebleven dat een full minstens 6 minuten was...
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Style wrote:
djpatt wrote:I CANT HERE YOU............ :thumbsup:

haha ik denk dat je hear bedoelt maargoed.. ;)

Lekkere nummers alleen veelste kort voor het mooie...
Waar is die tijd gebleven dat een full minstens 6 minuten was...
mjah in al het enthousiasme de verkeerde hear getypt :P
tjah het fijne aan de korte tracks is dat er ook meer in 1 set passen
N
Hardtraxx Newbie
43 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Ligt het aan mij of klinkt het stukje na de intro van release me beetje raar.. het moment dat de melodie erin komt..?
Voor de rest vind ik dit echt een super Sampler :bomb:
M
Hardtraxxer
138 posts member since 2009
last seen Jun 2012
Yeuh vandaag gereleased! :thumbsup:
Hardtraxxer
108 posts member since 2010
last seen Sep 2012
DarkSymphony schreef:
daarom zeg ik ook nogsteeds,, Fuck Hardstyle hadden ze net zo goed Donkey Rollers bij kunnen zetten inplaats van The Pitcher (Zany & DV8)
Volgens mij hebben alleen zany, pollen en dv8 hier aan gewerkt, ik dacht dat er toch nog ene joram bij donkey zat maarjaaa :x
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
- Laatmaar -
F
Hardtraxxer
85 posts member since 2010
last seen Dec 2011
n3liss wrote:Ligt het aan mij of klinkt het stukje na de intro van release me beetje raar.. het moment dat de melodie erin komt..?
Ja dat viel mij ook al op, klinkt voor geen meter :p
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Froozen wrote:
n3liss wrote:Ligt het aan mij of klinkt het stukje na de intro van release me beetje raar.. het moment dat de melodie erin komt..?
Ja dat viel mij ook al op, klinkt voor geen meter :p
Nee, klinkt heel normaal, gewoon wat claps voor de break komt, zodat de break niet meteen begint.
G
zekers lekkere tracks ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
D1kke_Bleek wrote:
DarkSymphony schreef:
Volgens mij hebben alleen zany, pollen en dv8 hier aan gewerkt, ik dacht dat er toch nog ene joram bij donkey zat maarjaaa :x
Jowan (Johan van Korven), en die produceert niet mee.