Maar hij kan net zo goed van NC zijn, die draaide hem weer op QountdownDudejay wrote:IS waarschijnlijk headhunterz remix want hij draaide hem gister in zijn set!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
Klink ingg meer HHZ vind ik en het is ook typisch iets voor hem om dit te maken dus denk toch echt dat het HHZ isKhadber wrote:Maar hij kan net zo goed van NC zijn, die draaide hem weer op QountdownDudejay wrote:IS waarschijnlijk headhunterz remix want hij draaide hem gister in zijn set!.
Klinkt idd meer als HHZ. Vind hem niet zo iig.
bron?Trainfreak wrote:Is van Headhunterz
Pf ja tot zo ver. We vragen uiteraard iets gedetailleerder een antwoord.Trainfreak wrote:Willem Rebergen
Staat het op Twitter of eventueel ergens anders? Heb je hem gesproken? Wat zei hij dan?
Ik vermoed dat ie em heeft gesproken in TakensKhadber wrote:Pf ja tot zo ver. We vragen uiteraard iets gedetailleerder een antwoord.Trainfreak wrote:Willem Rebergen
Staat het op Twitter of eventueel ergens anders? Heb je hem gesproken? Wat zei hij dan?
Even wachten totdat het zwart op wit staat ergens maar je kan er 99% zeker van uitgaan dat het HHZ is.
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Jammer van die break eigenlijk, anders was het echt een hele vette track geweest. Houd wel van die schelle geluidjes die door merg en been gaan
Zou em wel eens live willen horen!
Zou em wel eens live willen horen!
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Klopt! ik stond er naast haha!Roebén wrote:Ik vermoed dat ie em heeft gesproken in TakensKhadber wrote:Pf ja tot zo ver. We vragen uiteraard iets gedetailleerder een antwoord.Trainfreak wrote:Willem Rebergen
deze is ook gedraait @ the level - Revelations 
-
DHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2010
- last seen Apr 2011
D-Sign026. wrote:deze is ook gedraait @ the level - Revelations
juist en toen knalde hij echt fucking hard
Lekker lomp met een klein house stukje dooheen (je zou het bijna een sample noemen:P).
Heerlijke DJ-tool
Heerlijke DJ-tool
Zoo, die intro is keihard
. Klinkt wel als een leuk tooltje!
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Ik begin em eigenlijk steeds lekkerder te vinden! (de track he, niet headhunterz zelf voor iemand een half openstaande deur intrapt
) Van mij mag hij em tijdens XQ wel draaien!
Absoluut lekker plaatje 
Ik hoop dat Willem dit jaar weer mooie plaatjes gaat maken!

Ik hoop dat Willem dit jaar weer mooie plaatjes gaat maken!
NondeJU wat een lekkere climax. BAM BAM BAM BAM en niets anders! \o/
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
mwa 
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Klapt wel lekker door, zou leuk zijn als hij hem als free weg geeft