Hardtraxxer
81 posts member since 2008
Heej Allemaal

Ik w8 al een tijdje op de nieuwe set van Dotsy In The Mix 24..

Ik heb deel 21,22,23.

En Vond ze alle 3 echt super goed!!

Wie kan me helpen wie weet dat deel 24 ook nog komt ??

Alvast bedankt :thumbup:

Mzzll`s
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Die is er nog niet, denk ik :p

Op z'n eigen site staat ie in ieder geval nog niet: http://www.vmx.nl/category/downloads/dotsy-in-the-mix/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dotsy = Playboy op VMX btw.

In ieder geval, vind de sets van hem niet heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn.. Ik ben zelf nogal van de opbouw in een set, en dat mis ik wel eens bij hem. Ook alleen maar nieuwe platen eigenlijk, niet af en toe een oudje en dergelijke.
Hardtraxxer
Ohh ik vind zijn sets juist super goed, In veel setjes komen oude nummers terug is ook gaaf maar soms hoor ik een nummer gewoon zoveel dat het niet meer mooi is en dat vind ik zonde bij veel sets. Dotsy draait idd nieuwe nummers in z`n livesets dat vind ik echt vet! En deel 22 en 23 vind ik echt super man echt!, Maja ben erg benieuwd naar deel 24. Maja jouw mening he over Dotsy ;).

Khadber wrote:Dotsy = Playboy op VMX btw.

In ieder geval, vind de sets van hem niet heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn.. Ik ben zelf nogal van de opbouw in een set, en dat mis ik wel eens bij hem. Ook alleen maar nieuwe platen eigenlijk, niet af en toe een oudje en dergelijke.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Tja ik zoek gewoon wat meer als alleen de laatste hits... Smaken verschillen!
Wil overigens niet zeggen dat ik alleen maar oudere draai, maar zeker niet alleen maar nieuw.
Maar als ik jou was zou ik het aan Playboy vragen.. Opmerking insturen via contact ofzo.
Hardtraxxer
Hmmm oke zit die Playboy hier ook op ?? dat jij weet dan vraag ik het via hier gewoon ;) Maja heb je toegevoegd als vriend net dus :P Maja spreek je man laterzzz.
Khadber wrote:Tja ik zoek gewoon wat meer als alleen de laatste hits... Smaken verschillen!
Wil overigens niet zeggen dat ik alleen maar oudere draai, maar zeker niet alleen maar nieuw.
Maar als ik jou was zou ik het aan Playboy vragen.. Opmerking insturen via contact ofzo.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Playboy zit hier niet, dat geef ik je alvast mee, hij reageerde op vragen Prophet. Je moet het via VMX contact formulier vragen.
Hardtraxxer
185 posts member since 2008
last seen Nov 2009
Is Playboy de man achter VMX dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
onder andere.. Samen met NLS volgens mij.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Khadber wrote:onder andere.. Samen met NLS volgens mij.
jep klopt
Hardtraxxer
last seen Nov 2009
Ja dan moet je eens tege die Playboy zegge dattie iets aan de snelheid van die site moet doen, extra servertje ofzo, Vind t best n goeie site, maar is zoooo langzaam. Hebben jullie daar ook last van?
Hardtraxxer
last seen Nov 2009
NLS post trouwens alleen maar op die site, dus dan moet Playboy wel de eigenaar zijn
Hardtraxxer
Ohh Ok toch Bedankt kerel ;)

Laterzz. :cool:
Khadber wrote:Playboy zit hier niet, dat geef ik je alvast mee, hij reageerde op vragen Prophet. Je moet het via VMX contact formulier vragen.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Tim wrote:Ja dan moet je eens tege die Playboy zegge dattie iets aan de snelheid van die site moet doen, extra servertje ofzo, Vind t best n goeie site, maar is zoooo langzaam. Hebben jullie daar ook last van?
ja bij mij is hij ook heel traag
Hardtraxxer
last seen Nov 2009
Okej gelukkig, ik dacht al dat het aan m'n internet lag ofzo