Ik ga eerst eens proberen om daar geschikte labels voor te zoeken, als dat niet lukt worden ze of gratis of komen ze op therabyte waarschijnlijk. We'll seeOpperhoofd wrote:Wanneer komt daar iets van uit?Geck-o wrote:Geck-e is mijn alias voor experimenten. Nou ligt deze release nog niet ver van hardstyle af, maar ik maak er bijvoorbeeld ook house en ambient mee.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
lekkere trackjes maar waarom Geck-e ik vond Geck-O eigenlijk veel leuker 
-
SHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
You Won't Get It 
SOrry maar ik vind dit niet om aan te horen!
Inderdaad, super dikke plaat.Sound Division wrote:You Won't Get It
Zow, die kick in Parallel Worlds, lekker hoor, overige 2 nummers klinken trouwens ook goed.
-
D
Parallel Worlds
Technoir
You Won't Get It
deze 3 zijn echt super dik
Technoir
You Won't Get It
deze 3 zijn echt super dik
Gekocht!DjThera wrote:En hij is uit hoor
En ik maar denken dat het ook een flauwe taalgrap was: Geck-e <=> Gekkie.Tel wrote:Geck-e(xperimental)
Natuurlijk is het dat ookHexxys wrote:En ik maar denken dat het ook een flauwe taalgrap was: Geck-e <=> Gekkie.Tel wrote:Geck-e(xperimental)
Heerlijke gekke (:P) sounds in de tracks, iets wat ik steeds meer aan het waarderen ben 
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Parralel Worlds,voor mij de track van het jaar. Perfecte balans tussen een chill out nummer,en een nummer waar je op los zou kunnen gaan. Ik hoop dat dit minder vaag is, 
Last edited by Inferno on 10 Dec 2010 11:56, edited 1 time in total.
Alleen Technoir spreekt mij hier aan 
(tijdens een feest)
Chillen op hardstyle?Inferno wrote:Parralel Worlds,voor mij de track van het jaar. Perfecte balans tussen chillen en los gaan.
Erg leuke, lekkere diverse release!
Technoir vind ik persoonlijk de lekkerste track op de release
Overige tracks vind ik zeker ook goed hoor! Alleen binnen m'n eigen stijltje kan ik er minder mee!
Technoir vind ik persoonlijk de lekkerste track op de release
Overige tracks vind ik zeker ook goed hoor! Alleen binnen m'n eigen stijltje kan ik er minder mee!
Kijk, hiervoor wil ik nog wel eens het forum op komen. 
-
E
Technoir 
Een niche!KickinAzz wrote:Chillen op hardstyle?Inferno wrote:Parralel Worlds,voor mij de track van het jaar. Perfecte balans tussen chillen en los gaan.(tijdens een feest)
Ik denk dat hij bedoelt dat je op deze track zowel thuis kan chillen als losgaan op een feest. Ik kan dat in ieder geval wel
Hmm nee, ik ben een grote Geck-o van maar deze release vind ik op Tecknoir na niet heel goed. Ik zal hem zelf in ieder geval niet opzetten om naar te luisteren
Heb liever klappers als Forces of the Universe, The Hard Way, Give me Some Heat, Non Stop en Dont You Lose It (Looze Mix) 
Dat is dan ook echt Geck-o. Dit is Geck-e.Jolle wrote:Hmm nee, ik ben een grote Geck-o van maar deze release vind ik op Tecknoir na niet heel goed. Ik zal hem zelf in ieder geval niet opzetten om naar te luisterenHeb liever klappers als Forces of the Universe, The Hard Way, Give me Some Heat, Non Stop en Dont You Lose It (Looze Mix)
Ik vind dat je dat gescheiden moet beoordelen..