edit: Tot nu echt meesterlijk setje, lekker hard en veel onbekende beukende nummers
Related topics
- View the latest post: Trance Generators @ Ground Zero 2008 (05-07-2008)
- View the latest post: Trance Generators LIVE @ Ground Zero 2009
- View the latest post: Hugio - Early uptempo (trance generators tribute)
- View the latest post: [Free-Release] Trance Generators - Don't follow the leaders (Ukrainian Hardstylerz remix)
- View the latest post: Brainstorm & Mnemonic - Zero DB (m2o) 03-10-2010
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Legacy of Hardstyle #032 | Hardstyle Classics Mix (2006–2016) | Q-BASE CLASSICS
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Rebelion vs Warface Journey | Intents Festival 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YEARS | w. Chaze
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass vol. 4
Moderators
Deze nemen we mee 
edit: Tot nu echt meesterlijk setje, lekker hard en veel onbekende beukende nummers
dit zijn egt 2 helden
dat zullen de meesten van jullie wel niet vinden.
omdat ze geen hitjes draaien
maar de meeste van jullie zijn vergeten dat deze 2 helden de hardstyle met een paar andere hebben 'ontdekt'

maar de meeste van jullie zijn vergeten dat deze 2 helden de hardstyle met een paar andere hebben 'ontdekt'
Ik ben niet zo'n held met Trance Generators tracks. Het zijn wel echte underground helden. Vind het wel redelijk lekkere nummers over het algemeen. Niet iets waar ik een kaartje voor zou kopen, wel leuk om erbij te hebben!
djpatt wrote:dit zijn egt 2 helden![]()
![]()
Mega set, deze gaat nog vaak in de herhaling (andere sets van ze heb ik ook kapot gedraaid)!
heerlijk weer eens wat anders
Tracklist komt overeen met die op HHG, die van een feest blijkt te zijn, dus ik geloof dat we te maken hebben met dezelfde set.
is een van die nummers die ze bij hhg draaien trouwens niet een nieuwe ground zero anthem?
ik vind deze gasten echt wel lekker draaien
Ja, klopt! Independance day.Hardstyleking wrote:is een van die nummers die ze bij hhg draaien trouwens niet een nieuwe ground zero anthem?
Ze staan er ook LIVE.
Enige nadeel vind ik dta het BPM nogal hoog ligt, maar voor de rest best lekker.
Heb echt totaal niks met TG. Tot een paar keer toe geprobeerd een set te luisteren maar haak iedere keer snel af.