kick's van Alpha2 remix zijn beter alleen de Melodie van Orginieel is dan weer beter als die van de RemixSkedoedelefloeps wrote:ben toch benieuwd, iedereen is lovend over de remix...
maar wat vinden mensen van het origineel dan? slechter... beter?
Related topics
- View the latest post: Phrantic - Minute by Minute (HWS022)
- View the latest post: Phrantic - Minute By Minute (HWS022)
- View the latest post: Noisecontrollers - Yellow Minute (Sound Rush Kick Edit)
- View the latest post: Wildstylez & Noisecontrollers - The Art of Yellow Minute
- View the latest post: Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Caine Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
D
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik vind t origineel zovele malen dikker dan de remix 
remix is ook vet, maarja... na zo vaak gehoord te hebben kan ik alleen maar lovender worden over t origineel
remix is ook vet, maarja... na zo vaak gehoord te hebben kan ik alleen maar lovender worden over t origineel
Gooi daar dan gelijk die hhz remix bij hebben we die ook maar weer gehad..
-
BHardtraxxer
- 78 posts member since 2009
- last seen Dec 2010
en dan alsnog de release vern@#!ken..
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Aardig nummer , maar heeft Wildstylez deze geproduceerd of Alpha2 ?
Written-By, Producer - A. Timmerman* , A. Timmerman* , J. Metekohy*H4rdstyleLova wrote:Aardig nummer , maar heeft Wildstylez deze geproduceerd of Alpha2 ?
Van welke Discogs pagina heb je dat?p-stylez wrote:Written-By, Producer - A. Timmerman* , A. Timmerman* , J. Metekohy*H4rdstyleLova wrote:Aardig nummer , maar heeft Wildstylez deze geproduceerd of Alpha2 ?
oh wacht das atrocious
maar je hoort de wildstylez kick, dus ik neem aan van wel
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Meen ook eerder ergens hier gelezen te hebben dat Wildstylez alle producties van Alpha Twins op zich neemt.p-stylez wrote:oh wacht das atrociousmaar je hoort de wildstylez kick, dus ik neem aan van wel
Als hij die nummers nou eens voor zich zelf zou gebruiken!!!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dat klinkt als gigantische onzinNikkel wrote:Meen ook eerder ergens hier gelezen te hebben dat Wildstylez alle producties van Alpha Twins op zich neemt.p-stylez wrote:oh wacht das atrociousmaar je hoort de wildstylez kick, dus ik neem aan van wel
Als hij die nummers nou eens voor zich zelf zou gebruiken!!!
nee das waarSkedoedelefloeps wrote:dat klinkt als gigantische onzinNikkel wrote:Meen ook eerder ergens hier gelezen te hebben dat Wildstylez alle producties van Alpha Twins op zich neemt.p-stylez wrote:oh wacht das atrociousmaar je hoort de wildstylez kick, dus ik neem aan van wel
Als hij die nummers nou eens voor zich zelf zou gebruiken!!!doen ze zelf denk ik
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dus tracks als unleashed komen van wildstylez?p-stylez wrote: nee das waar
bron svp
Sommige tracks worden gemaakt door Wildstylez..Skedoedelefloeps wrote:dus tracks als unleashed komen van wildstylez?p-stylez wrote: nee das waar
bron svp
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dat is geen bronp-stylez wrote:Sommige tracks worden gemaakt door Wildstylez..Skedoedelefloeps wrote:dus tracks als unleashed komen van wildstylez?p-stylez wrote: nee das waar
bron svp
maar ook oudere tracks? zoals unleashed?
Ik geloof dat ze er wel biij geholpen worden
( luister naar qbase anthem, had zo van wildstylez kunnen zijn)
Sommige tracks zijn ook door Mind Hunterz geproduceerd geloof ik.
Sommige tracks zijn ook door Mind Hunterz geproduceerd geloof ik.
Unleashed hebben ze volgens mij geen hulp bij gehad, kan niks vinden op de vinyl hoes ten minste...
Weet niet in hoeverre dat een betrouwbare bron is. Bij actrocious staat wildstylez wel op de vinyl hoes.
Weet niet in hoeverre dat een betrouwbare bron is. Bij actrocious staat wildstylez wel op de vinyl hoes.
Best lekkere track, alleen had ik em al. 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ja... atrocious is ook een collab met wildstylezSainen wrote:Unleashed hebben ze volgens mij geen hulp bij gehad, kan niks vinden op de vinyl hoes ten minste...
Solo's op A2 zijn van WildstylezSkedoedelefloeps wrote:dus tracks als unleashed komen van wildstylez?p-stylez wrote: nee das waar
bron svp
Alle samenwerkingen worden gedaan door degene waarmee ze samenwerken
Hun Qlimax anthem is van JDX
Hun tracks op Mythica zijn (lijkt me) door T&C gedaan
Bron is gewoon dat het ooit is uitgelekt, plus ze werkten vroeger samen met Wildstylez (als Outsiders of Alpha Twins vs Seizure), plus hun tracks (sinds Unleashed) klinken gewoon als Wildstylez producties.
plus hun tracks (sinds Unleashed) klinken gewoon als Wildstylez producties.
helemaal mee eens
helemaal mee eens