kvind deze tracks echt onder de maat...kheb betere van D'Stylerz gehoord
the dreams
Daarom zijn deze tracks ook 2 jaar geleden gemaaktdonkeyrollers wrote:kvind deze tracks echt onder de maat...kheb betere van D'Stylerz gehoord
We hebben momenteel niks liggen voor dstylerz.. ik ben nu wel bezig met een solo-plaatBramHS wrote:@Johan ik weet dat het een beetje off-topic is, maar zijn er al weer nieuwe producties in de maak (H)? Verheug me op een nieuw vinyltje van jullie met goede tracks als Artificial Intelligence
Leuk je ook al hier te hebben gevonden, zou je nog even willen kijken naar mijn mailtje over dat soundje?Johan010 wrote:We hebben momenteel niks liggen voor dstylerz.. ik ben nu wel bezig met een solo-plaatBramHS wrote:@Johan ik weet dat het een beetje off-topic is, maar zijn er al weer nieuwe producties in de maak (H)? Verheug me op een nieuw vinyltje van jullie met goede tracks als Artificial Intelligence
D'Void?Johan010 wrote:We hebben momenteel niks liggen voor dstylerz.. ik ben nu wel bezig met een solo-plaatBramHS wrote:@Johan ik weet dat het een beetje off-topic is, maar zijn er al weer nieuwe producties in de maak (H)? Verheug me op een nieuw vinyltje van jullie met goede tracks als Artificial Intelligence
Ik zat meer te denken aan Dj Johunk... We zien t wel :pAlmighty wrote:D'Void?Johan010 wrote:We hebben momenteel niks liggen voor dstylerz.. ik ben nu wel bezig met een solo-plaatBramHS wrote:@Johan ik weet dat het een beetje off-topic is, maar zijn er al weer nieuwe producties in de maak (H)? Verheug me op een nieuw vinyltje van jullie met goede tracks als Artificial Intelligence
Maar jullie groeien toch niet uit elkaar of wel ?Johan010 wrote:
Ik zat meer te denken aan Dj Johunk... We zien t wel :p
Nee hoorTrainfreak wrote:Maar jullie groeien toch niet uit elkaar of wel ?Johan010 wrote:
Johan010 wrote:Nee hoorTrainfreak wrote:Maar jullie groeien toch niet uit elkaar of wel ?Johan010 wrote:
En DeeroxAlmighty wrote:D'Void?Johan010 wrote:We hebben momenteel niks liggen voor dstylerz.. ik ben nu wel bezig met een solo-plaatBramHS wrote:@Johan ik weet dat het een beetje off-topic is, maar zijn er al weer nieuwe producties in de maak (H)? Verheug me op een nieuw vinyltje van jullie met goede tracks als Artificial Intelligence