jou mening niet die van anderenPiaaa wrote:Het blijven kutplaten
Ik vind het topplaten
jou mening niet die van anderenPiaaa wrote:Het blijven kutplaten
Gedurfd wil ik het niet noemen... 3/4 komt minder vaak voor dan 4/4 maar het is alsnog een erg toegankelijke maat. De meeste luisteraars zullen het niet eens horen. Zany - Nothing Else Matters was bijvoorbeeld ook 3/4. 't Maakt een plaat niet vetter of minder vet.DJ D'Railed wrote:The Difference valt bij mij errug in de smaak omdat het TOTAAL niet een standaard track is! Als er echt liefhebbers goed naar dit nummer luisteren weten ze wat hij in de climax heeft gedaan met de maten... En persoonlijk vind ik dat erg gedurfd en in dit geval perfect uitgevoerd.. Het geeft een zwaar vette sfeer aan de track!
Neehoor, die is gewoon 4/4Nazale wrote:En in Oxygen! Die snap ik nog steeds niet.
+1 wat bouwd die goed op naar de climaxArthurhoihoi wrote:The Difference is echt een ongelovelijk goeie track. Een van de weinige tracks waar de break echt wat toevoegt
Persoonlijk vind ik deze EP beter dan Motherland EP. Het is allebei niet iets waarvoor je de vlag uithangt, maar dan vind ik deze toch leuker.Dutch_Master wrote:Geen slechte platen maar zeker niet echt spannend.
Had toch liever nou Motherland EP gehad dan