Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Piaaa wrote:Het blijven kutplaten ^^
jou mening niet die van anderen :)

Ik vind het topplaten
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Geen slechte platen maar zeker niet echt spannend.

Had toch liever nou Motherland EP gehad dan :P
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
DJ D'Railed wrote:The Difference valt bij mij errug in de smaak omdat het TOTAAL niet een standaard track is! Als er echt liefhebbers goed naar dit nummer luisteren weten ze wat hij in de climax heeft gedaan met de maten... En persoonlijk vind ik dat erg gedurfd en in dit geval perfect uitgevoerd.. Het geeft een zwaar vette sfeer aan de track!
Gedurfd wil ik het niet noemen... 3/4 komt minder vaak voor dan 4/4 maar het is alsnog een erg toegankelijke maat. De meeste luisteraars zullen het niet eens horen. Zany - Nothing Else Matters was bijvoorbeeld ook 3/4. 't Maakt een plaat niet vetter of minder vet.

Echt gedurfd was 5/4 in Oquensa Ocha (of hoe je dat ook spelt)... Maargoed, dat was ook nogal kut :P
N
En in Oxygen! Die snap ik nog steeds niet. ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Drop It van Toneshifterz was ook 3/4. Wel ff vaag als je wilde inmixen in de climax haha.
G
gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwelijk nr die Mash Affair :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
weer terug van vakantie!
dit komt zeker onverwachts

alleen beetje veel van hetzelfde is mijn mening, neemt niet weg dat het heerlijke nummers zijn
Mash Affair wel m'n favoriet! :thumbup:
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Nazale wrote:En in Oxygen! Die snap ik nog steeds niet. ^^
Neehoor, die is gewoon 4/4 :P. Begin maar eens aan het begin van de melodie te tellen, en telkens als je bij 4 bent begin je weer bij 1. Je komt dan gewoon uit.

2 andere voorbeeldjes van 5/4 zijn die vage track van Dutch Master, Zany Ken Z'n Bier Nie Op, en een niet-hardstyle nummer, Guru Josh Project - Infinity.
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
The Difference is echt een ongelovelijk goeie track. Een van de weinige tracks waar de break echt wat toevoegt ^^
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Wat een release! :loving: Dat beloofd nog wat met die vamper :D
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Arthurhoihoi wrote:The Difference is echt een ongelovelijk goeie track. Een van de weinige tracks waar de break echt wat toevoegt ^^
+1 wat bouwd die goed op naar de climax :worship:
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
Doet zn ding, verder niet heel bijzonder vind ik ;)
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Dutch_Master wrote:Geen slechte platen maar zeker niet echt spannend.

Had toch liever nou Motherland EP gehad dan :P
Persoonlijk vind ik deze EP beter dan Motherland EP. Het is allebei niet iets waarvoor je de vlag uithangt, maar dan vind ik deze toch leuker.

Dit haalt echt wel het niveau van een boel Zatox platen van het laatste jaar. Technisch zit het allemaal prima in mekaar. En daar komt bij... wat Piaaa al zei: die kick komt me zo langzamerhand de strot uit. Normaal weet ik van een dj(en die hebben vaak ook een eigen stijl) wel welke plaat het is... maar Zatox heeft onderhand zoveel platen die op elkaar lijken dat ik afgelopen zaterdag stond te stampen en dacht: he verrek! Das een zatox plaat... was ook een hele vette plaat, maar ik moest wel mijn Zatox collectie door de volgende dag om duidelijk te krijgen dat het om andromeda ging...
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
02. Mash Affair :love:
T
Poepislekker :D
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Slijmbal :D
M
:lol:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
:kiss2:
5 posts member since 2009
last seen Dec 2011
Universe -lijkt heel erg op Just as easy - brennan heart

maar klinkt wel lekker
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
aparte dingen allemaal, the difference vind ik t vetst, maar verder niet iets wat ik regelmatig zou gaan draaien.
R
Hardtraxxer
88 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Mash Affair :yay: