@ 1:05Robster wrote:View on YouTube
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: REBiRTH Festival 2027 - A Neverending Story (9 t/m 11 april 2027, Raamse Akkers, Haaren)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
Moderators
Youtube account aangemaakt! Ze zijn nu aan het uploaden, en ze zijn echt masterlijk bruut geworden! 
echt he::DMol wrote:Nu maak je me toch wel nieuwsgierig
Afwachten!! Ben benieuwd!Tel wrote:Youtube account aangemaakt! Ze zijn nu aan het uploaden, en ze zijn echt masterlijk bruut geworden!
Al een uur bezig ouwe! kan je er niet al 1tje laten zien
Had Youtube upload aan laten staan en ondertussen film gekeken. Dus vandaar dat het langer duurde 
View on YouTube
En nou weet ik waarom je dus Datwasikniet heet Daan!
View on YouTube
Boeiend gesprek tussen Datwasikniet en Geck-O over pitchkicks. En het slippertje van Geck-O, en dat op The Hard Way
View on YouTube
En de Afterparty op de parkeerplaats!
View on YouTube
View on YouTube
Boeiend gesprek tussen Datwasikniet en Geck-O over pitchkicks. En het slippertje van Geck-O, en dat op The Hard Way
View on YouTube
Tel wrote:Had Youtube upload aan laten staan en ondertussen film gekeken. Dus vandaar dat het langer duurde
View on YouTube
View on YouTube
Boeiend gesprek tussen Datwasikniet en Geck-O over pitchkicks. En het slippertje van Geck-O, en dat op The Hard Way![]()
View on YouTube
Nou dat is materiaal wat er toe doet
Wat een diepgaand gesprek haha
. Het ging trouwens niet per definitie om pitchkicks, maar gewoon om het feit dat hij zo'n mainstream-nummer had gemaakt en ik het niet van hem had verwacht (ja dat weet ik nog gewoon ff
)
Wat een diepgaand gesprek haha
Ik vind jullie eng met die rode/gele/groene oogjes
Vette shizzle hoor!
Vette shizzle hoor!
Hahahahahah mooie filmpjes! Gasten jullie sporen allemaal voor geen ene sodemieter!
God wat mooi
Op Fusion gaan we nog een stapje verder ja?! BEUKEUUUHH 
God wat mooi
Word net wakker, en het is heeerlijk wakker worden als je die filmpjes ziet:p wat een filmpies.
en ik vind mezelf indd ook eng met me ogen tering.
ik heb gelijk weer ongekende zin in fusion

en ik vind mezelf indd ook eng met me ogen tering.
ik heb gelijk weer ongekende zin in fusion
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
was zeker een dik feestje 
Had het niet beter kunnen verwoordenMol wrote:Hahahahahah mooie filmpjes! Gasten jullie sporen allemaal voor geen ene sodemieter!![]()
God wat mooiOp Fusion gaan we nog een stapje verder ja?! BEUKEUUUHH
nog even geduldmaarten1410 wrote:Had het niet beter kunnen verwoordenMol wrote:Hahahahahah mooie filmpjes! Gasten jullie sporen allemaal voor geen ene sodemieter!![]()
God wat mooiOp Fusion gaan we nog een stapje verder ja?! BEUKEUUUHH
![]()
Heb nu al helemaaaal zin in Fusion