Die hele taal met alle artiesten is gewoon geen uitleg, maar een manier om heel veel hits op google te krijgen, omdat mensen dan naar die namen en feesten etc googlen, kunnen ze op die site komen en staat de site zelf hoger in de lijsten en komen er dus meer mensen op de site.
Active topics in Algemeen
Moderators
Vandaag zou hij online moeten komen als men zich aan de 'maart 2009' deadline houdt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Nou, ik ben er bang voor dat ie dat niet gaat halenSunboom wrote:Vandaag zou hij online moeten komen als men zich aan de 'maart 2009' deadline houdt.
Scantraxx is niet altijd even goed met deadlines.. Sorry to say!Sunboom wrote:Vandaag zou hij online moeten komen als men zich aan de 'maart 2009' deadline houdt.
Ik weet het. Ik constateerde het ook zonder enig sprankje hoop.Khadber wrote:Scantraxx is niet altijd even goed met deadlines.. Sorry to say!Sunboom wrote:Vandaag zou hij online moeten komen als men zich aan de 'maart 2009' deadline houdt.
Edit: Hmm... Er lijkt toch iets aan de hand te zijn... Hardstyle.com geeft nu niks als resultaat!
Bij mij wel hoor... Kan dus zijn dat ze de DNS veranderd hebben, dat kan ff durenSunboom wrote:Ik weet het. Ik constateerde het ook zonder enig sprankje hoop.Khadber wrote:Scantraxx is niet altijd even goed met deadlines.. Sorry to say!Sunboom wrote:Vandaag zou hij online moeten komen als men zich aan de 'maart 2009' deadline houdt.
Edit: Hmm... Er lijkt toch iets aan de hand te zijn... Hardstyle.com geeft nu niks als resultaat!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
ja ik heb ook gewoon resultaat, net als eerst
Helaas, uitgelopen, jammer van de deadline!
ik wacht af!