+1Absolutsen wrote:Deze staat nog steeds op mijn iPod!
Related topics
- View the latest post: 2Dangerous back @ Fear.FM
- View the latest post: Luna & Chain Reaction @ 2Dangerous Show (Fear FM)
- View the latest post: A-Lusion @ The 2Dangerous Show (Fear.FM)
- View the latest post: Deetox @ 2Dangerous (Fear FM) 24-11-2011
- View the latest post: Code Black @ 2Dangerous (Fear FM) 10-11-2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
G
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Toch nog iemand die het kan waarderenrodger88 wrote:@ noise
Tanks da je hem weer ff omhoog hebt gehaald.
Had hem toen even laten zitten, maar pak hem nu mee
Waar werd dit nou gehouden dan?
Wat heb ik gemist?
Edit:
Laama, is 2009
Wat heb ik gemist?
Edit:
Laama, is 2009
Omg failRefuze wrote:Waar werd dit nou gehouden dan?
Wat heb ik gemist?
Edit:
Laama, is 2009
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Refuze wrote:Waar werd dit nou gehouden dan?
Wat heb ik gemist?
Edit:
Laama, is 2009
hahaha... was een hele gezellige avond :p
Hier ook.Absolutsen wrote:Deze staat nog steeds op mijn iPod!
Escapism en I've Lost You zijn de toppers van de set!
Hele hele goede set trouwens, echter wat doet MC Rems ? Kan m niet echt ergens horen.
Hele hele goede set trouwens, echter wat doet MC Rems ? Kan m niet echt ergens horen.
-
G
non de ju...
knal op dit topic es een newbie lock fzo, dat mensen met alleen 1000+ posts hierin kunnen posten
het zijn altijd die nieuwe die oude topics omhoog halen
knal op dit topic es een newbie lock fzo, dat mensen met alleen 1000+ posts hierin kunnen posten
het zijn altijd die nieuwe die oude topics omhoog halen
-
G
maar ik haalde geen eeuwenoude topic omhoog._Padam wrote:jij bent ook nieuw geweest maat!
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
discriminatie!!!KSwoosh wrote:non de ju...
<
stop gewoon met de elite uit te hangen en ga genieten van je leven!KSwoosh wrote:maar ik haalde geen eeuwenoude topic omhoog._Padam wrote:jij bent ook nieuw geweest maat!
:')_Padam wrote:stop gewoon met de elite uit te hangen en ga genieten van je leven!KSwoosh wrote:maar ik haalde geen eeuwenoude topic omhoog._Padam wrote:jij bent ook nieuw geweest maat!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Het maakt toch ook niet uit, er zijn zat mensen die dit setje gemist hebben en mede mogelijk dankzij een bump breng je dit terug onder de mensen! Is toch goed! Ik zie hier overigens 3 tracks inzitten van Ran-D die nog niet zijn uitgebracht dus dat maakt de bump alleen nog maar leuker! Voor de rest zit eens niet altijd zo te vitten op elkaar! Als het je niet aanstaat dan laat je dit topic gewoon voor wat het is en dan zakt het vanzelf wel! 
-
G
niemand heeft in de gaten dat ik maar een beetje zit te dollen?bRt_ wrote:Het maakt toch ook niet uit, er zijn zat mensen die dit setje gemist hebben en mede mogelijk dankzij een bump breng je dit terug onder de mensen! Is toch goed! Ik zie hier overigens 3 tracks inzitten van Ran-D die nog niet zijn uitgebracht dus dat maakt de bump alleen nog maar leuker! Voor de rest zit eens niet altijd zo te vitten op elkaar! Als het je niet aanstaat dan laat je dit topic gewoon voor wat het is en dan zakt het vanzelf wel!
zoals ik altijd doe @ HT :')
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik ken jouw alKSwoosh wrote: niemand heeft in de gaten dat ik maar een beetje zit te dollen?
zoals ik altijd doe @ HT :')
Komt wel goed uit, heb wel zinin om 4 & 12 weer eens te beluisteren. 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Fijntjes 
Dat dus.bRt_ wrote:Het maakt toch ook niet uit, er zijn zat mensen die dit setje gemist hebben en mede mogelijk dankzij een bump breng je dit terug onder de mensen! Is toch goed! Ik zie hier overigens 3 tracks inzitten van Ran-D die nog niet zijn uitgebracht dus dat maakt de bump alleen nog maar leuker! Voor de rest zit eens niet altijd zo te vitten op elkaar! Als het je niet aanstaat dan laat je dit topic gewoon voor wat het is en dan zakt het vanzelf wel!