Ik zit HEEL erg te twijfelen om te gaan.. Anderen hier ook?
Active topics in Andere muziek
Moderators
ik twijfel er niet aan ik houd niet meer van armin dus ik ga niet 
ik heb eigenlijk nooit iets met de muziek v armin gehad, dus nee ook sowieso een njet voor mij!
dit weekend wel lekker dubsteppe op laundry day!! lacheuh!
dit weekend wel lekker dubsteppe op laundry day!! lacheuh!
november kan ik niet, zit ik 2 maanden in indonesie 
Ik ben meer een Tiesto fan dan een Armin fan (Als je dan al van fan kan spreken). En neeeeeeeeeee niet zo 1tje als van dat trieste programma op sbs.
Armin's Mirage prijsvraag is wel vet gedaan.
Ben na Imagine, Armins sound steeds minder gaan vinden, dus dit gaat hem niet worden.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik was tiesto fan toen hij nog echte muziek maakten en een eigen sound had platen zoals forever today love comes again etc... maar sinds dance for life is het egt in elkaar gezaktStokbrood wrote:Ik ben meer een Tiesto fan dan een Armin fan (Als je dan al van fan kan spreken). En neeeeeeeeeee niet zo 1tje als van dat trieste programma op sbs.
Ik ga z'n album wel 's checken, ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n trance feest nou is. Ik laat t je weten Daniël 
heb gister ze album een binnengehaald en die heeft me positief verrast,
vooral dit nummer klinkt erg chill
View on YouTube
misschien dit toch maar als optie houden
vooral dit nummer klinkt erg chill
View on YouTube
misschien dit toch maar als optie houden
Ben al een avond op Sziget naar 2 uur Armin en 3 uur Myon & Shane 54 geweest, ik heb ontzettend genoten. Elke break oogjes dicht, handjes omhoog.. Laat die lasers maar komen!G1LL wrote:Ik ga z'n album wel 's checken, ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n trance feest nou is. Ik laat t je weten Daniël
Het is gewoon een roes..
-
RHardtraxx Veteran
idd armin is egt wel dik hoor er hangt altyd wel een goede sfeer ik ga zelf altyd naar armin's queens day special!
-
RHardtraxx Veteran
dat is dan voor veel mensen een makkelijke keusChukkels wrote:Waarschijnlijk Qlimax die dag...