Ik vind beide nummers erg cool 

Neilio - Citizens
Vind ik niet zo heel veel kan wat harder
Neilio - True Beauty
Heerlijk nummertje
Ow?JolleNL wrote:Lol iedereen zit te bashen op Headhunterz dat zijn kicks te zacht zijn maar dit is al helemaal erg nadat ik deze heb gehoord bij een vriend. :')
of jij hebt gewoon totaal geen gevoel voor muziek, want er is maar 1 element in deze track die een klein beetje lijkt op psychedelic.Overload wrote:die citizens lijkt beetje geinspireerd door psychadelic...niet echt mijn smaak die track maar kan er mee door
vind de b fijner klinken, maar mist wat punch in de climax.
Dit is ook meteen de eerste keer dat ik neilio heb horen zeiken, en je mag ook wel een beetje opkomen voor jezelf denk ik danrodger88 wrote:@ neilio
Waarom meteen verwijten naar iemands adres sturen,
Beetje jammer van je!
Als je daar niet tegen kunt moet je per direct stoppen met producen en lekker op een forum gaan lullen over muziek.
Ik denk juist dat iemand die iets herkend van een track in een andere track een goed musicaal gehoor heeft.
Dus als ik jouw was zou ik kappen met zeiken!
Haha hij heeft ook al zoveel postsPsykko wrote:Dit is ook meteen de eerste keer dat ik neilio heb horen zeiken, en je mag ook wel een beetje opkomen voor jezelf denk ik danrodger88 wrote:@ neilio
Beetje jammer van je!
Als je daar niet tegen kunt moet je per direct stoppen met producen en lekker op een forum gaan lullen over muziek.
Ik denk juist dat iemand die iets herkend van een track in een andere track een goed musicaal gehoor heeft.
haha, commentaar dat hoort bij muziek maken.rodger88 wrote:@ neilio
Beetje jammer van je!