TheBassAddict wrote:Heerlijke mash-up!Risk vind ik niet speciaal!
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
echt gewoon heerlijke melo + bass! dit kan ik nou de hele dag door luisteren 
Ik heb de WEB al binnen 
Les Phases klinkt best lekker, andere nog niet geluisterd
Les Phases klinkt best lekker, andere nog niet geluisterd
Risk is echt slecht. Ongeïnspireerde bagger.
Les Phases is best in orde vind ik, na een tijdje geluisterd te hebben. De intro gaat wel lekker hard, climax is een beetje suf vergeleken met de climax van het origineel (Phases). Kick dreunt heerlijk door, ik vind m wel te doen
Les Phases is best in orde vind ik, na een tijdje geluisterd te hebben. De intro gaat wel lekker hard, climax is een beetje suf vergeleken met de climax van het origineel (Phases). Kick dreunt heerlijk door, ik vind m wel te doen
Mwa vind ze beetje degelijk. Lijkt wel alsof ze in 1 dag gemaakt zijn en er niet echt veel moeite in gestoken is. Vooral Risk valt tegen, van Les Phases had ik meer verwacht omdat de twee originelen beide meesterwerken zijn.
-
THardtraxxer
- 94 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
Lekker hoor
Helemaal mee eens!Henk-Jan wrote:Mwa vind ze beetje degelijk. Lijkt wel alsof ze in 1 dag gemaakt zijn en er niet echt veel moeite in gestoken is. Vooral Risk valt tegen, van Les Phases had ik meer verwacht omdat de twee originelen beide meesterwerken zijn.
Les Phases is zooo lekker
wanneer komt hij uit?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Is al uit!