wat vind iedereen zo geweldig aan die ws rmx?
Ik vind het echt een verkrachting van het orgineel. Mja ieder zn smaak.
Blij dat ik em heb...
Ik hou der van...
Haha heb je een heel album van WS binnengehaald ofzo?TakkU wrote:Hmm, de link voor de wildstylez remix is dus gewoon verkracht bij mijKrijg serieus 719 MB binnen wat niet af te spelen is..
Hoop dat ze me nog wel een goeie link toe gaan sturen!
Kijk maar:
Hehe ik heb geen idee wat t is xD T is iig geen Mp3.. Morgen maar is ff wat extensies proberen, wie weet is t wat interessantsrodger88 wrote:Haha heb je een heel album van WS binnengehaald ofzo?TakkU wrote:Hmm, de link voor de wildstylez remix is dus gewoon verkracht bij mijKrijg serieus 719 MB binnen wat niet af te spelen is..
Hoop dat ze me nog wel een goeie link toe gaan sturen!
Kijk maar:
![]()
![]()
WTFRavenwood wrote:ontdek je ineens een dikke complot van de regering en die shit dat er 10000 ufo's zijn geland in de sahara en al die shit xD
Hij was dronkenMaximize wrote:WTFRavenwood wrote:ontdek je ineens een dikke complot van de regering en die shit dat er 10000 ufo's zijn geland in de sahara en al die shit xD
dawasiknie wrote:Origineel haal ik misschien nog wel binnen.
Hardstyle Nation is een saaie standaard plaat, die Wildstylez-remix... hou op wat een kutnummer zeg.
Epische reactieRavenwood wrote:ontdek je ineens een dikke complot van de regering en die shit dat er 10000 ufo's zijn geland in de sahara en al die shit xD
Ja wss, anders verzin je zoiets niet hoorSoundTunerZ wrote:Hij was dronkenMaximize wrote:WTFRavenwood wrote:ontdek je ineens een dikke complot van de regering en die shit dat er 10000 ufo's zijn geland in de sahara en al die shit xD
Was je samen met Ravenwood wezen zuipen?Arthurhoihoi wrote:Epische reactieRavenwood wrote:ontdek je ineens een dikke complot van de regering en die shit dat er 10000 ufo's zijn geland in de sahara en al die shit xD![]()
Ik vind Put This On Youtube trouwens wel aardig volgens mij, ik weet het niet precies meerWildstylez remix kan ik me ook niet meer herinneren. Is even de samples beluisteren zometeen.
Nee johTeknizion wrote:Was je samen met Ravenwood wezen zuipen?Arthurhoihoi wrote:Epische reactieRavenwood wrote:ontdek je ineens een dikke complot van de regering en die shit dat er 10000 ufo's zijn geland in de sahara en al die shit xD![]()
Ik vind Put This On Youtube trouwens wel aardig volgens mij, ik weet het niet precies meerWildstylez remix kan ik me ook niet meer herinneren. Is even de samples beluisteren zometeen.