verwijder /d/a/t/ die berichten dan gewoon
Last edited by Shadow Interaction on 04 Aug 2010 00:06, edited 1 time in total.
Ik heb helemaal niks tegen jouw persoonlijk, waarom zou ik ook.Pithune wrote:dan delete je hem en kijk je hier niet meer, ik snap 't hele probleem niet van jullie.
gaan we allemaal actief reageren omdat ik degene ben die m'n track post ?
.
dit was zo'n beetje waar ik op doelde ook eerst...dawasiknie wrote:Aan opbouwende kritiek heb je vrijwel niks van een track van zo lang geleden terwijl je je skills als producer al een stuk verder hebt ontwikkeld...
geen zorgen! m'n nieuwere nummers werk ik piekfijn uit!E-Stylezz wrote:Vind dr niks aan Peter.
Zal bij die andere nummers die je vrij wil geven nog maar even goed luisteren of ze het wel echt waard zijn.
Of werk gewoon even goed aan je nieuwe track.
+1 voor rodger88, idd respect dat hij zich nog zo netjes gedraagt tegenover dit stelletje kinderachtig kut lui hier op 't forum.. jezus man, we lijken wel een stelletje kleine kinderen die allemaal 1 iemand afzeiken omdat 1 iemand een ''fout'' maakt.. nou sorry hoor, ik heb de track niet geluisterd, maar ik sta voor 100 % achter Pithune! Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, en al helemaal niet op de manier zoals een paar leden van HT het doen... En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind...rodger88 wrote:@ pithune
Respect vriend dat je nog steeds redelijk netjes blijft reageren.
En dat je gewoon zegt da je nog free releas gaat doen!!![]()
+ 1 voor pithune
003 word idd Unprepared. Maar die gooi ik om heel andere redenen online, ga ik niet over op in verder.douwe141 wrote:die met de insiderz ?
of zit ik verkeerd
Moet ik je enigszins gelijk geven. Maar als Dakpan een opmerking maakt, gaat Pithune daar net hard op in. En als dan Noisehunterz iets zegt, zegt Pithune:G1LL wrote:+1 voor rodger88, idd respect dat hij zich nog zo netjes gedraagt tegenover dit stelletje kinderachtig kut lui hier op 't forum.. jezus man, we lijken wel een stelletje kleine kinderen die allemaal 1 iemand afzeiken omdat 1 iemand een ''fout'' maakt.. nou sorry hoor, ik heb de track niet geluisterd, maar ik sta voor 100 % achter Pithune! Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, en al helemaal niet op de manier zoals een paar leden van HT het doen... En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind...rodger88 wrote:@ pithune
+ 1 voor pithune:')
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja dan kan je naar mijn mening ook niet zo tegen kritiek, en uit je dit onterecht uit tegen anderen.Pithune wrote: en dat zijn de woorden van iemand die zichzelf uh.. NoiseHunterZ noemt
Dat wordt dan nog wat als je later groooooooooooooooot bent!!!!G1LL wrote:
En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind...:')
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt wel goedrodger88 wrote:Dat wordt dan nog wat als je later groooooooooooooooot bent!!!!G1LL wrote:
En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind...:')
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie dan? Tot nu toe nog 0 positieve reacties op het nummer.Pithune wrote:omdat er mensen zijn die dit WEL goed vondenen voor die mensen zet ik 'm neer
Dat met dakpan had ik snel terug genomen, hij zei niet veel kwaads eerlijk gezegdMaximize wrote:Moet ik je enigszins gelijk geven. Maar als Dakpan een opmerking maakt, gaat Pithune daar net hard op in. En als dan Noisehunterz iets zegt, zegt Pithune:G1LL wrote:+1 voor rodger88, idd respect dat hij zich nog zo netjes gedraagt tegenover dit stelletje kinderachtig kut lui hier op 't forum.. jezus man, we lijken wel een stelletje kleine kinderen die allemaal 1 iemand afzeiken omdat 1 iemand een ''fout'' maakt.. nou sorry hoor, ik heb de track niet geluisterd, maar ik sta voor 100 % achter Pithune! Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, en al helemaal niet op de manier zoals een paar leden van HT het doen... En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind...rodger88 wrote:@ pithune
+ 1 voor pithune:')
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja dan kan je naar mijn mening ook niet zo tegen kritiek, en uit je dit onterecht uit tegen anderen.Pithune wrote: en dat zijn de woorden van iemand die zichzelf uh.. NoiseHunterZ noemt
Weet je, je hebt gelijk.Gangsterdwerg wrote:Wie dan? Tot nu toe nog 0 positieve reacties op het nummer.Pithune wrote:omdat er mensen zijn die dit WEL goed vondenen voor die mensen zet ik 'm neer
Ben blij dat je dit eindelijk in ziet, kunnen we hier ophouden met vechtenPithune wrote:Weet je, je hebt gelijk.Gangsterdwerg wrote:Wie dan? Tot nu toe nog 0 positieve reacties op het nummer.Pithune wrote:omdat er mensen zijn die dit WEL goed vondenen voor die mensen zet ik 'm neer
Maar ik heb toendestijds wel goede reacties op gehad
Alleen wilde ik 'm dan niet online gooien want ik had er mogelijk release plannen mee. (Gelukkig uiteindelijk niets van gekomen, anders zou 't me wat spijten naderhand, voornamelijk vanwege de afmix)
Prima analyseFRArnold wrote:Man man man, stelletje kleuters, en dan vooral Pithune en Tita Tovenaar! Ongelooflijk hoe beperkt jullie denken. Pithune zou er ver boven moeten staan en zou deze track sowieso gewoon lekker achterwege moeten hebben gelaten, want het is gewoon niet veel. Tita Tovenaar zoekt gewoon de confrontatie, en hij krijgt hem ook nog eens. Gefeliciteerd Tita! Pithune, hap de volgende keer niet meer zo, als je een track online gooit weetje dat er zulke reacties bij kunnen zitten, let it go en sta er als producer boven en niet onder!
+1San Miquel wrote:Prima analyseFRArnold wrote:Man man man, stelletje kleuters, en dan vooral Pithune en Tita Tovenaar! Ongelooflijk hoe beperkt jullie denken. Pithune zou er ver boven moeten staan en zou deze track sowieso gewoon lekker achterwege moeten hebben gelaten, want het is gewoon niet veel. Tita Tovenaar zoekt gewoon de confrontatie, en hij krijgt hem ook nog eens. Gefeliciteerd Tita! Pithune, hap de volgende keer niet meer zo, als je een track online gooit weetje dat er zulke reacties bij kunnen zitten, let it go en sta er als producer boven en niet onder!
ik wil bij deze dan ook dat hoofdstuk afsluiten.FRArnold wrote:![]()
Ik wilde net tijdens het lezen van de discussie gewoon niet naar de WC omdat ik het zo spannend vond dat ik mn pis inhield.
Man man man, stelletje kleuters, en dan vooral Pithune en Tita Tovenaar! Ongelooflijk hoe beperkt jullie denken. Pithune zou er ver boven moeten staan en zou deze track sowieso gewoon lekker achterwege moeten hebben gelaten, want het is gewoon niet veel. Tita Tovenaar zoekt gewoon de confrontatie, en hij krijgt hem ook nog eens. Gefeliciteerd Tita! Pithune, hap de volgende keer niet meer zo, als je een track online gooit weetje dat er zulke reacties bij kunnen zitten, let it go en sta er als producer boven en niet onder!