Hardtraxx Veteran
5,536 postssince 2010
JBW wrote:Merk totaal nog geen hype voor Hard Bass. Begreep dat er ook nog 15% reguliere kaarten te koop zijn en TicketSwap staat er al vol mee.

Ik wacht lekker last minute af voor om een goedkoop kaartje te scoren =D ga mogelijk zelfs op solo missie hierheen, aangezien m'n vrienden nachtfeesten vaarwel hebben gezegd na Qlimax 2024.
Echt goedkope kaarten heb je volgens mij niet meer op TS.
Of mss via MP proberen
R
Hardtraxxer
last seen 2 days ago 668 postssince 2021
Geen grote hype, wel behoorlijke zin.

Niet vergeten hoe goed die line-up is.
User avatar online now
Hardtraxx Veteran
Going 17,579 postssince 2010
opaa wrote:11 Feb 2026 21:04
Rickzel wrote: Grote teleurstelling dat het 's nachts is. Maar zeer waarschijnlijk wel aanwezig.

@opaa Project One is vorige week aangekondigd voor Fabrik in Madrid, die zijn gewoon terug en lijkt me dat er nog wel meer optredens gaan komen, dus als een extra optreden jouw ervaring van 3/4 januari kan verpesten dan wordt het nog pittig.
Ik denk dat ze nog een harde keuze te maken hebben.

Eenmalig terugkeren zonder nieuwe muziek is super.
Dat kan dan ook nog wel een keer per land (keertje Spanje, keertje Australië, keertje USA).
Maar als het meer optredens worden dan ontstaat er een verwachting en moet er meer gebeuren dan op bestaande muziek teren, vraag me af of ze die stap gaan maken.
Hoezo zonder nieuwe muziek? ze hebben 2 weken geleden nog een plaat uitgebracht?
O
Hardtraxxer
last seen Sep 2026 804 postssince 2011
Rickzel wrote:08 Sep 2026 07:45
opaa wrote:11 Feb 2026 21:04
Rickzel wrote: Grote teleurstelling dat het 's nachts is. Maar zeer waarschijnlijk wel aanwezig.

@opaa Project One is vorige week aangekondigd voor Fabrik in Madrid, die zijn gewoon terug en lijkt me dat er nog wel meer optredens gaan komen, dus als een extra optreden jouw ervaring van 3/4 januari kan verpesten dan wordt het nog pittig.
Ik denk dat ze nog een harde keuze te maken hebben.

Eenmalig terugkeren zonder nieuwe muziek is super.
Dat kan dan ook nog wel een keer per land (keertje Spanje, keertje Australië, keertje USA).
Maar als het meer optredens worden dan ontstaat er een verwachting en moet er meer gebeuren dan op bestaande muziek teren, vraag me af of ze die stap gaan maken.
Hoezo zonder nieuwe muziek? ze hebben 2 weken geleden nog een plaat uitgebracht?
Alles wat sinds The Upside Down wordt uitgebracht was volgens mij gewoon onderdeel van het album dat nooit is uitgekomen?
Er gaan al 2 jaar filmpjes rond van Move With The One.

Ik bedoel echt nieuwswaarde. Iets waarvan de mensen van hun stoel vallen. De mond doet openvallen.
Hardtraxx Veteran
Going last seen 1 hour ago 3,895 postssince 2013
Zin hier wel al flink aanwezig. Ivm een bruiloft dezelfde dag wel besloten zelf met de auto te komen ipv de gebruikelijke busreis. Hopelijk daardoor ook net wat eerder thuis en minder verrot de dag erna, toch handiger met 2 kids en de Oktoberfeesten de week erna.
Hardtraxxer
Going last seen 1 day ago 202 postssince 2014
Hier een beetje hype:

Hardtraxx Addict
Going last seen 3 hours ago 1,393 postssince 2022
hiero ook!
Hardtraxx Veteran
Going last seen 18 hours ago 4,263 postssince 2019
Op tijd heen want wil eerste minuten niet missen
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago 8,674 postssince 2013
Martin Waus wrote:05 Oct 2026 16:38 Op tijd heen want wil eerste minuten niet missen
Hij leeft nog!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen 25 minutes ago 3,825 postssince 2010
Martin Waus wrote:05 Oct 2026 16:38 Op tijd heen want wil eerste minuten niet missen
Welkom terug man!
User avatar online now
Hardtraxx Veteran
Vriend, vertel eens even wat jij hebt meegemaakt de afgelopen jaren.
Hardtraxx Addict
Going last seen 3 hours ago 1,393 postssince 2022
hij is ontsnapt na het zien van die lineup
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago 6,778 postssince 2014
De zin begint nu wel behoorlijk te komen, merk ik. Ben heel benieuwd wat deze nacht ons gaat brengen :).
Hardtraxx Elite
last seen 1 hour ago 2,593 postssince 2017
Ben zeer benieuwd naar de sfeer. Het probleem wat de laatste edities van hardbass(en qlimax) hadden was dat de ene helft het begin kut vondt en de andere helft het eind. Nu met journey sets zou dat wat "opgelost" moeten zijn maar nog steeds gaat het steeds harder.

Ik zag ook al ergens een vraag voorbij komen of er samen gedraaid wordt of dat elke dj een half uur krijgt. Het concept van hardbass is bij een deel dus ook onbekend blijkbaar.
User avatar online now
Hardtraxx Veteran
MelvinFR wrote:06 Oct 2026 23:00 De zin begint nu wel behoorlijk te komen, merk ik. Ben heel benieuwd wat deze nacht ons gaat brengen :).
Ik heb wel een vermoeden...
Hardtraxx Veteran
Going last seen 1 hour ago 3,895 postssince 2013
Het kan me niet snel genoeg zaterdagavond zijn. Potje zin in. Wel benieuwd in hoeverre het daadwerkelijk Journey sets gaan worden. Hoop vooral inderdaad ouder werk te horen uit de hoogtijdagen van Hard Bass, maar een half uurtje nieuwe nummers per team zou ik nog mee kunnen leven.
Hardtraxx Veteran
Going last seen 18 hours ago 4,263 postssince 2019
Rickzel wrote:06 Oct 2026 11:38
Vriend, vertel eens even wat jij hebt meegemaakt de afgelopen jaren.
Nou hahaha... ik laat me er maar niet meer over uit. Heb een rustig jaar achter de rug en ga aankomend weekend helemaal uit mijn bol
B
Hardtraxxer
last seen 9 minutes ago 93 postssince 2021
Fantazoo wrote:Yesterday 11:01 Het kan me niet snel genoeg zaterdagavond zijn. Potje zin in. Wel benieuwd in hoeverre het daadwerkelijk Journey sets gaan worden. Hoop vooral inderdaad ouder werk te horen uit de hoogtijdagen van Hard Bass, maar een half uurtje nieuwe nummers per team zou ik nog mee kunnen leven.
Ik sprak afgelopen week 1/2 van Rebelion en die zijn in ieder geval van plan om met name hun melodieuze platen iig te draaien zonder rare zaagkicks en dergelijke, dus dat stelt me iig alvast gerust :D

Wat mij betreft juist wel lekker om idd een mooie mengelmoes van oud en nieuw voorgeschoteld te krijgen. Wil bijvoorbeeld die nieuwe DBSTF-remix Unethical en het nieuwere werk van E-Force graag door het Gelredome horen galmen. Zag ook dat PN en B-Front vorige week in de studio zaten dus een nieuwe collab van die twee horen zou ook dik zijn. Kan iig niet wachten tot het zaterdag is, daarna wel 4 dagen herstellen wss maar voor nog één keertje Hard Bass heb ik het wel over.
User avatar online now
Hardtraxx Veteran
Briiann wrote:Yesterday 19:42
Fantazoo wrote:Yesterday 11:01 Het kan me niet snel genoeg zaterdagavond zijn. Potje zin in. Wel benieuwd in hoeverre het daadwerkelijk Journey sets gaan worden. Hoop vooral inderdaad ouder werk te horen uit de hoogtijdagen van Hard Bass, maar een half uurtje nieuwe nummers per team zou ik nog mee kunnen leven.
Ik sprak afgelopen week 1/2 van Rebelion en die zijn in ieder geval van plan om met name hun melodieuze platen iig te draaien
Dat is niet de real team red experience

edit: oh wacht ze zitten natuurlijk al een team eerder. Sund
B
Hardtraxxer
last seen 9 minutes ago 93 postssince 2021
Rickzel wrote:Yesterday 20:28
Briiann wrote:Yesterday 19:42
Ik sprak afgelopen week 1/2 van Rebelion en die zijn in ieder geval van plan om met name hun melodieuze platen iig te draaien
Dat is niet de real team red experience

edit: oh wacht ze zitten natuurlijk al een team eerder. Sund
Ja voornamelijk het feit dat ze met DBSTF en SZP draaien alsook het verwachte publiek waren daar idd wel de reden voor ja :P

Who's going

11 going · 1 interested

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago