Volgens mij heeft Heady een keer in een Twich aangegeven dat deze niet gereleased zou worden ivm de rechten op het origineel.
Geen idee of het nu wel is geklaard?
Volgens mij is Become the Beast geschreven door Karliene zelf en was het geïnspireerd op de serie Hannibal. Gezien zij wel vaker in hardstyle kringen heeft verkeerd lijkt het mij toch niet zo lastig dat te klaren? Het is niet dat Hannibal ergens rechten over heeft als het een vrije interpretatie is toch?
Revolting Against wrote:Volgens mij is Become the Beast geschreven door Karliene zelf en was het geïnspireerd op de serie Hannibal. Gezien zij wel vaker in hardstyle kringen heeft verkeerd lijkt het mij toch niet zo lastig dat te klaren? Het is niet dat Hannibal ergens rechten over heeft als het een vrije interpretatie is toch?
Het verbaast me oprecht dat er dus nog mensen zijn die nog verwachtingen hebben bij HHZ. Of dingen die hij zegt / belooft uberhaupt nog serieus nemen. Iets met een ezel en 50 stenen.
Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.
Vraag me ook sterk af hoe relevant Headhunterz wil blijven. Ok hij treed niet meer op, maar er komt ook niets uit de studio. Ga je er dan van uit dat je naam sterk genoeg is en mensen HHZ nieuws altijd wel interessant vinden?
Revolting Against wrote:Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.
Vraag me ook sterk af hoe relevant Headhunterz wil blijven. Ok hij treed niet meer op, maar er komt ook niets uit de studio. Ga je er dan van uit dat je naam sterk genoeg is en mensen HHZ nieuws altijd wel interessant vinden?
Wie zegt dat hij niet op een andere manier muziek maakt en uitbrengt alleen niet via Headhunterz?
Zal mij niet verbazen dat hij zich meer richt op andere muziek voor o.a events wellicht.
Revolting Against wrote:Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.
Hoezo zou hij bezig zijn met hoe relevant zijn naam is? Denk dat dat iets is waar hij juist los van wou komen. Als het goed is doet hij gewoon wat hij leuk vindt. Prima dan toch?
Als ie dan toch niet meer bezig is met relevant zijn, dan graag ook niet meer 'toevallig' precies voor de Q top 100 voting zn enige werk van het jaar releasen en weer onterecht #1 worden, inclusief filmpje waarin hij zichzelf opneemt terwijl hij huilt.
Zaagkick wrote:Als ie dan toch niet meer bezig is met relevant zijn, dan graag ook niet meer 'toevallig' precies voor de Q top 100 voting zn enige werk van het jaar releasen en weer onterecht #1 worden, inclusief filmpje waarin hij zichzelf opneemt terwijl hij huilt.
Vroeger vond ik headhunterz helemaal geweldig, toen een tijdje niks te mainstream maar laatste jaren begin ik het steeds meer te waarderen. Gewoon goede hardstyle met een mooie basslijn waar ik me in kan vinden. Beter dan al die extreme rawstyle die je tegenwoordig hebt. Allemaal van die edgy vocals en dan zo TING TING TING van die kut piepjeskicks erdoorheen. Nou dan liever dit soort muziek.
Revolting Against wrote:Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel.