Hardtraxx Veteran
5515 posts member since 2010
Volgens mij heeft Heady een keer in een Twich aangegeven dat deze niet gereleased zou worden ivm de rechten op het origineel.
Geen idee of het nu wel is geklaard?
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Volgens mij is Become the Beast geschreven door Karliene zelf en was het geïnspireerd op de serie Hannibal. Gezien zij wel vaker in hardstyle kringen heeft verkeerd lijkt het mij toch niet zo lastig dat te klaren? Het is niet dat Hannibal ergens rechten over heeft als het een vrije interpretatie is toch?
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
Revolting Against wrote:Volgens mij is Become the Beast geschreven door Karliene zelf en was het geïnspireerd op de serie Hannibal. Gezien zij wel vaker in hardstyle kringen heeft verkeerd lijkt het mij toch niet zo lastig dat te klaren? Het is niet dat Hannibal ergens rechten over heeft als het een vrije interpretatie is toch?
Gaat gewoon om geld!
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Hoop op een free release eigenlijk, of zal deze nog gaan uitkomen??
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 30 minutes ago
Komt deze nog?
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Het verbaast me oprecht dat er dus nog mensen zijn die nog verwachtingen hebben bij HHZ. Of dingen die hij zegt / belooft uberhaupt nog serieus nemen. Iets met een ezel en 50 stenen.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.

Vraag me ook sterk af hoe relevant Headhunterz wil blijven. Ok hij treed niet meer op, maar er komt ook niets uit de studio. Ga je er dan van uit dat je naam sterk genoeg is en mensen HHZ nieuws altijd wel interessant vinden?
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Revolting Against wrote:Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.

Vraag me ook sterk af hoe relevant Headhunterz wil blijven. Ok hij treed niet meer op, maar er komt ook niets uit de studio. Ga je er dan van uit dat je naam sterk genoeg is en mensen HHZ nieuws altijd wel interessant vinden?
Wie zegt dat hij niet op een andere manier muziek maakt en uitbrengt alleen niet via Headhunterz?
Zal mij niet verbazen dat hij zich meer richt op andere muziek voor o.a events wellicht.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Revolting Against wrote:Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.

Hoezo zou hij bezig zijn met hoe relevant zijn naam is? Denk dat dat iets is waar hij juist los van wou komen. Als het goed is doet hij gewoon wat hij leuk vindt. Prima dan toch?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Als ie dan toch niet meer bezig is met relevant zijn, dan graag ook niet meer 'toevallig' precies voor de Q top 100 voting zn enige werk van het jaar releasen en weer onterecht #1 worden, inclusief filmpje waarin hij zichzelf opneemt terwijl hij huilt.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Zaagkick wrote:Als ie dan toch niet meer bezig is met relevant zijn, dan graag ook niet meer 'toevallig' precies voor de Q top 100 voting zn enige werk van het jaar releasen en weer onterecht #1 worden, inclusief filmpje waarin hij zichzelf opneemt terwijl hij huilt.
Heb je aandacht nodig?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
ooh shit was ff vergeten dat je op hhz geen kritiek mag hebben haha
K
Hardtraxxer
474 posts member since 2016
last seen 7 days ago
Zaagkick wrote:ooh shit was ff vergeten dat je op hhz geen kritiek mag hebben haha
Alsof jij ooit iets positiefs post over wat dan ook :lol:
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen 24 days ago
Vroeger vond ik headhunterz helemaal geweldig, toen een tijdje niks te mainstream maar laatste jaren begin ik het steeds meer te waarderen. Gewoon goede hardstyle met een mooie basslijn waar ik me in kan vinden. Beter dan al die extreme rawstyle die je tegenwoordig hebt. Allemaal van die edgy vocals en dan zo TING TING TING van die kut piepjeskicks erdoorheen. Nou dan liever dit soort muziek.
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen 24 days ago
Oh tering oud topic lol
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Revolting Against wrote:Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel.
Spreek je snel :D :thumbsup: