is allang vrijgegeven toch ? maar als een arkaine trackFusionmania wrote:Hier wordt niks meer mee gedaan zeker?
Related topics
- View the latest post: Arkaine - Voice Of Desire (Adrenalize Remix)
- View the latest post: Arkaine & Adrenalize - Edge Of Doom (SCANTRAXX089)
- View the latest post: Arkaine & Adrenalize - Edge Of Doom
- View the latest post: Arkaine - Voice of Desire (Adrenalize Remix)
- View the latest post: Adrenalize & Arkaine - Edge Of Doom
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Nee hoor?Dutch92 wrote:is allang vrijgegeven toch ? maar als een arkaine trackFusionmania wrote:Hier wordt niks meer mee gedaan zeker?
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
was in de war met Arkaine - EventideDuruz wrote:Nee hoor?
Adrenalize die deze plaat afgelopen weekend nog even dropte 
JaNuracore wrote:Adrenalize die deze plaat afgelopen weekend nog even dropte
Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release

alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppenhurricane wrote:Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release![]()
![]()
wat zeg jij precies allemaal?HardstyleFreak wrote:alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppenhurricane wrote:Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release![]()
![]()
alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppenpim__ wrote:wat zeg jij precies allemaal?HardstyleFreak wrote:alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppenhurricane wrote:Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release![]()
![]()
Goeie vraag!pim__ wrote:wat zeg jij precies allemaal?HardstyleFreak wrote:alles is tegenwoordig raw wat uitkomt mening erover daar gelaten dan zou het wel heel bijzonder zijn als ze deze nog releasen want dan kan heady ook even jeckyll&hyde droppenhurricane wrote:Topic gaat zn 10e jaar in en zit nog steeds te wachten op een release![]()
![]()
Op een donderdagmiddag om 16:17 uur. Keurig.
gelukkig ben ik een weekend drinker, maar wat ik zei zat iig geen woord spaans bijTHArdstyler wrote:Op een donderdagmiddag om 16:17 uur. Keurig.
kan niet ontkent worden dat merendeel die foei lelijke raw kick gebruikt en dat het dus nodig back to the roots moet!
@31:00 Zo zonde dat deze nooit is gereleased
Zogenaamd omdat die niet "af" was.... Klinkt heerlijk hoor
View on YouTube
View on YouTube
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 11 hours ago
Als deze track nooit een release krijgt, dan is het echt kut van Adrenalize om hem te draaien eigenlijk
Voor zo'n oude plaat gaat ie wel erg goed met zijn tijd mee, lekker!
Voor zo'n oude plaat gaat ie wel erg goed met zijn tijd mee, lekker!
Klinkt alsof ie iets aangepast is (2e uithaal van de melodie steeds klinkt scherper ofzo), kan het helemaal mis hebben maar als dat zo zou zijn zou dat kunnen betekenen dat er toch nog wat gedaan mee gaat worden. Als dat niet zo is waarom draait Adrenalize hem idd pff.
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 25 days ago
Nou, dat zal ik zeggen. Elke x als die een classics set moet draaien waar ik naartoe ga stuur ik hem een DM ff, sinds een jaar of 3 ofzoZaagkick wrote:Klinkt alsof ie iets aangepast is (2e uithaal van de melodie steeds klinkt scherper ofzo), kan het helemaal mis hebben maar als dat zo zou zijn zou dat kunnen betekenen dat er toch nog wat gedaan mee gaat worden. Als dat niet zo is waarom draait Adrenalize hem idd pff.
HQ op youtube is ook prima weg te luisteren dacht ik
some men just want to watch the world burn.Minispark wrote:Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha![]()
![]()
pfff waarom released adrenalize dit niet gwn, zou meteen z’n beste release van t jaar zijn als ie dit ff in 2025 manieren re-mastered. En weetniet hoe t nu met Arkaine gaat maar mss kunnen die dan na een weekje wel broodje gezond halen van de streams ofz
-
MHardtraxxer
- last seen 25 days ago
Re:
Delt-A wrote:some men just want to watch the world burn.Minispark wrote:Ik heb die exclusiviteit van zulke tracks juist altijd super kunnen waarderen, dat houd het interessant. Ik had en heb dat ook altijd nog met 2-sidez platen die nooit zijn uitgebracht. Als ze dan weer eens ergens staan dan moet en zal ik daar bij zijn omdat die hongerigheid naar die platen blijft, en dat is dus eigenlijk nooit meer..Dus imo lekker zo laten haha![]()
![]()
-
MHardtraxxer
- last seen 25 days ago
Of gewoon lekker bij Maickels Broodjes scoren..Zaagkick wrote:pfff waarom released adrenalize dit niet gwn, zou meteen z’n beste release van t jaar zijn als ie dit ff in 2025 manieren re-mastered. En weetniet hoe t nu met Arkaine gaat maar mss kunnen die dan na een weekje wel broodje gezond halen van de streams ofz