Het moment was daar... stepping out of the shadows #unmaskedyannickvk wrote:We hebben je keihard ontmaskerd Rickzel.
Active topics in Off-Topic
Moderators
2faced - Unmasked album reveal?Rickzel wrote:Het moment was daar... stepping out of the shadows #unmaskedyannickvk wrote:We hebben je keihard ontmaskerd Rickzel.
Ja ik heb er wel een showtje van gemaakt op Dreamfields, stage speciaal voor mijn face reveal in de hens gestoken... Kan allemaal!
Vandaar dat je die foto van Ignition Digital deelde op facebook.Rickzel wrote:Ja ik heb er wel een showtje van gemaakt op Dreamfields, stage speciaal voor mijn face reveal in de hens gestoken... Kan allemaal!
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
StalkerPannenkoek wrote:Je kunt je natuurlijk afvragen of een username die je naast hardtraxx ook voor twitter en instagram gebruikt beter is dan een voornaam, als we het dan toch over anonimiteit hebben. Al helemaal als daar vervolgens ook gewoon je voornaam te zien isOnthafloorx wrote:
En weg anonimiteit..
Doel meer op hoe je Hardtraxx gebruikt. Vooe sommige mensen is het beter dat ze een nickname hebben.

Kleine Hardtraxx meeting op Intents!
V.l.n.r: Unknown, Zamble, Intervention, yannickvk, Cruelty & Seeker of Fire
PsychopatenOffensief buiten het bezoekuur.

Nou, ik zat dus ff door de collectie te bladeren naar oude Defqon foto's, en ik vond me toch weer een pareltje.
Van links naar rechts:
Alm1ghty, Rickzel, Steenwolk, hardstylboy, ikzelf
Ja jammer dat jij er nét niet op staat.. Net een pakje Marlboro aan het halen gok ik, toen nog voor €4Remi wrote:Die dag weet ik nog wel, ja.