M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
Artiest: Sub Zero Project

Track(s): Showtek - FTS (Sub Zero Project Remix)

Sample/video:
https://www.instagram.com/p/DHQXShrMMYu/

Bron: ^
Hardtraxxer
61 posts member since 2023
Waar is showtek zelf gebleven op hardstyle feesten?
Op defqon , qlimax ? Voor de rest duiken ze maar weinig op hier in nederland
Of mis ik iets.
J
Hardtraxx Addict
1199 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Gerjanl wrote:Waar is showtek zelf gebleven op hardstyle feesten?
Op defqon , qlimax ? Voor de rest duiken ze maar weinig op hier in nederland
Of mis ik iets.
Sinds september hebben ze slechts 2 platen uitgebracht. Dat is sinds het uitkomen van het album. De afgelopen 5 maanden ook maar enkele keren gedraaid zo te zien, dus ze doen het even rustig aan.

Ze hebben aangegeven dat er een Deluxe versie aankomt van het hardstyle album, waarschijnlijk inclusief deze nieuwe remix, dus er komt nog genoeg aan :)
Hardtraxxer
61 posts member since 2023
Jammer om ze nergens te zien staan.
Nu met een deluxe album moet je het toch wel aan het publiek gaan laten horen anders zal het ook slecht verkopen lijkt mij. Vond ze zo verfrissend in de hedendaagse hardstyle.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Ze hebben sws nooit gezegd terug te komen, alleen dat ze weer hardstyle (album) gingen maken toch. Of heb ik het mis.
J
Hardtraxx Addict
1199 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Zo vaak draait Showtek relatief gezien niet op jaarbasis, zo te zien. En met meer dan 4 miljoen luisteraars per maand op Spotify, is dat ook een mooi passief inkomen. Daarnaast hebben ze afgelopen jaar veel nieuwe platen uitgebracht. Hardstyle, maar ook house. Volgens mij doen ze daarnaast ook nog de nodige ghost producing, dus als ik in hun schoenen zou staan zou ik het wel genoeg vinden :P
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Vond het tempo waarin ze platen uitbrachten ontzettend snel, dus had wel verwacht dat er een dipje in de releases zou komen. Denk ook niet dat ze heel goedkoop zijn om te boeken.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Zaagkick wrote:Ze hebben sws nooit gezegd terug te komen, alleen dat ze weer hardstyle (album) gingen maken toch. Of heb ik het mis.
Roep dan ook niet 50x per set "WE ARE BACK" ... :huh:
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Kaasstaaf wrote:
Zaagkick wrote:Ze hebben sws nooit gezegd terug te komen, alleen dat ze weer hardstyle (album) gingen maken toch. Of heb ik het mis.
Roep dan ook niet 50x per set "WE ARE BACK" ... :huh:
Ze hadden het ook 50 sets 1x kunnen roepen idd.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 22 hours ago

Released
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 2 days ago
Vind de klank van de melodie alleen maar storend eigenlijk, past totaal niet op deze manier.