Inderdaad, iemand die 'm al heeft en ff een zippy kan maken?Zak Met Brood wrote:Helemaal kut dat registreren..
Related topics
- View the latest post: Frequencerz - Earthquake (Frequencerz Edit) (ROUGH111)
- View the latest post: Unknown Impressions #3 Old vs New
- View the latest post: Nuracore @ Best of Classics Pt.13 | The Unknown edition
- View the latest post: Unknown Impressions - Promomix April
- View the latest post: Mr. Sinister - Mad Skills / The Unknown (AT024)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Heb het origineel zo vaak gedraaid dat ik deze plaat al vanaf begin af aan al niet interessant vond eigenlijk. Desalniettemin snap ik dat mensen m heel tof vinden. Melodie is namelijk gewoon goud. Vocalen in de tweede climax zijn echt gaaf trouwens.
Wat is er nu precies anders aan de eerdere versie? Of is deze nu alleen 'officieel' uitgekomen.
correctRevolting Against wrote:Of is deze nu alleen 'officieel' uitgekomen.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Verplaatst. Bovenstaande Dropbox link werkt gewoon nog voor de free release "versie" (is hetzelfde) 
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen 29 days ago
FREQUENCERZ ON YOUR MIND
fuck that shit right
fuck that shit right
was in 2016 een prima nummer, maar 8 jaar na dato is de magie er toch wel een beetje af
Last edited by SignalProd on 15 Dec 2024 13:05, edited 1 time in total.
Nummer is nog steeds prima, jouw gevoel erbij is alleen andersSignalProd wrote:was in 2016 een prima nummer, maar 8 jaar na dato is de magie er toch wel een beetje af voor mijn gevoel
Na The Last Run helemaal hyped over deze plaat, leuk dat we hem nu op Spotify toe kunnen voegen. Hoe Hardstyle veranderd is in 8 jaar tijd als je dit hoort..
Ik zou het echt aanmoedigen als het weer meer deze kant op draait 
Artiesten moeten toch ook wel in de gaten hebben dat er een grote groep mensen is die deze sound nog altijd enorm waardeert.
Artiesten moeten toch ook wel in de gaten hebben dat er een grote groep mensen is die deze sound nog altijd enorm waardeert.
Vandaar de classic feesten, of de opgravingen van oude melodieën/tracks, als deze lijn doortrekt kan 2025 een mooi gevarieerd jaar worden qua HardstyleFantazoo wrote:Ik zou het echt aanmoedigen als het weer meer deze kant op draait
Mooi voor hun dat deze een officele release heeft, een mooie kers op de taart van Frequencerz! Nu benieuwd of Wolv een succes gaat worden, eerste tracks zijn prima wat mij betreft!
neeErikZ wrote:Nummer is nog steeds prima, jouw gevoel erbij is alleen andersSignalProd wrote:was in 2016 een prima nummer, maar 8 jaar na dato is de magie er toch wel een beetje af voor mijn gevoel
Last edited by SignalProd on 15 Dec 2024 13:06, edited 1 time in total.
-
C
- 7 posts member since 2019
- last seen Feb 2025
Nu mogen ze Fire er direct achteraan releasen
-
MHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2013
- last seen Jun 2026
Daar is ie