M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Jay Reeve & D-Charged - Never Let You Down (DWX1683)

Label: Dirty Workz
WEB release: 05/07/2024

Tracks:
Jay Reeve & D-Charged - Never Let You Down

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
hele zieke nummer :loving: die energie van beiden komt zo goed samen
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
SignalProd wrote:hele zieke nummer :loving:q
Jaatoochhhh
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Echt een fantastisch nummer idd! :love:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 47 minutes ago
Yooooooo :bomb:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
:loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heerlijk :loving:
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 50 minutes ago
Vandaag uitgekomen!

Mooie herinneringen aan deze plaat, live de première in Zweden mogen aanschouwen met zowel Jay Reeve en D-Charged on stage. Heerlijke euforie met wat classic invloeden, perfect! :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
wootum wrote:Heerlijk :loving:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Fusionmania wrote: Mooie herinneringen aan deze plaat, live de première in Zweden mogen aanschouwen met zowel Jay Reeve en D-Charged on stage. Heerlijke euforie met wat classic invloeden, perfect! :worship:
Wanneer was dat?
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Mark With A Tarrel wrote:
Fusionmania wrote: Mooie herinneringen aan deze plaat, live de première in Zweden mogen aanschouwen met zowel Jay Reeve en D-Charged on stage. Heerlijke euforie met wat classic invloeden, perfect! :worship:
Wanneer was dat?
Dat feestje van Wasted Penguinz volgens mij. Die had een soort eigen Melodic Madness in Zweden gehouden.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Birdieb1992 wrote:
Wanneer was dat?
Dat feestje van Wasted Penguinz volgens mij. Die had een soort eigen Melodic Madness in Zweden gehouden.
Dat was Maart 2024. Vgm is deze plaat al in December 2023 in Oslo gedraaid. Maar not super sure.
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 3 hours ago
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Heerlijk hoe die melodie in hoogte omhoog gaat :loving:
Hardtraxxer
54 posts member since 2023
122Stan wrote:
Hardtraxxer
99 posts member since 2023
Lookatme wrote:
122Stan wrote:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Wanneer was dat?
Was in maart tijdens WP presents WSTD in Gothenburg. Geen enkele Nederlander gespot maar wel een avondje met Solstice en Jay Reeve staan praten, hele toffe gasten! ging goed los en leuk om eens naar een concert in een ander land te gaan haha. Dit nummer had ik overigens nog niet eerder gehoord dus ik dacht dat die toen voor het eerst gedraaid werd.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Fusionmania wrote:
Wanneer was dat?
Was in maart tijdens WP presents WSTD in Gothenburg. Geen enkele Nederlander gespot maar wel een avondje met Solstice en Jay Reeve staan praten, hele toffe gasten! ging goed los en leuk om eens naar een concert in een ander land te gaan haha. Dit nummer had ik overigens nog niet eerder gehoord dus ik dacht dat die toen voor het eerst gedraaid werd.
Grappig dat je daar er dan even heen gaat (student daar?). In het buitenland is zo'n avondje heel schaars voor dat publiek. Zelf afgelopen December Hardstyle DNA in Oslo meegepakt. Ook even kijken bij Jay Reeve. Top entertainment.
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Zie je post nu pas xd
Nee geen student haha, wilde heel graag nog eens naar Zweden, dus was gelijk een mooie gelegenheid haha,
Hardstyle DNA lijkt me ook wel heel leuk om eens naartoe te gaan idd :P