Wat is er mis met GFP ?Pedaalemre wrote:Wat een lading azijn zeg. Ben wel benieuwd hoe men in 2012 over de huidige pingpongraw of bijvoorbeeld GPF had gedacht als dat toen bestaan had. Ik snapte zelf toendertijd al die negativiteit t.o.v alles wat een melodie/pitchkicks had al niet, maar nu zijn dit soort platen al helemaal een verademing tussen alle zeehondkicks.
Related topics
- View the latest post: Chris One & The Beholder And Max Enforcer - Psycho Bitcrusher (Regain Mash)
- View the latest post: The Magic Show Week 45 | Degos & Re-Done, Adaro and Zany & Max Enforcer
- View the latest post: ANDY SVGE & Max Enforcer - Let It Move You (IAH014)
- View the latest post: Max Enforcer - Wreck The Refix 2010
- View the latest post: Zany & Max Enforcer ft. MC Dv8 - Decibel 2011 Anthem (GLD004)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dat er mensen zijn die er niks mis mee vinden.Reeukien wrote:Wat is er mis met GFP ?Pedaalemre wrote:Wat een lading azijn zeg. Ben wel benieuwd hoe men in 2012 over de huidige pingpongraw of bijvoorbeeld GPF had gedacht als dat toen bestaan had. Ik snapte zelf toendertijd al die negativiteit t.o.v alles wat een melodie/pitchkicks had al niet, maar nu zijn dit soort platen al helemaal een verademing tussen alle zeehondkicks.
En dat is pas mis.Pedaalemre wrote:Dat er mensen zijn die er niks mis mee vinden.Reeukien wrote:Wat is er mis met GFP ?Pedaalemre wrote:Wat een lading azijn zeg. Ben wel benieuwd hoe men in 2012 over de huidige pingpongraw of bijvoorbeeld GPF had gedacht als dat toen bestaan had. Ik snapte zelf toendertijd al die negativiteit t.o.v alles wat een melodie/pitchkicks had al niet, maar nu zijn dit soort platen al helemaal een verademing tussen alle zeehondkicks.
pffffffffff, zoveelste topic waar we weer lekker over onzin aan het discussiëren zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja iemand moet zo nodig een post van 2 maand oud quoten. OT maar weer.
Zojuist antwoord van Max Enforcer:
Zijn er plannen dit ooit als bootleg weg te geven oid?Hi, het is al vaker aangegeven dat we geen toestemming hebben van de originele vocalist. Jammergenoeg blijft het daarbij.![]()
Nee ook daar zijn we niet over eens geworden. Jammer maar helaas...let’s move on![]()
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Gaat hier nog iets mee gebeuren?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
KeerlMillard Fillmore wrote:Gaat hier nog iets mee gebeuren?
Moej hebbun?Millard Fillmore wrote:Gaat hier nog iets mee gebeuren?
-
QNew member
- 2 posts member since 2024
- last seen Oct 2024
Heeft iemand deze nog liggen?
eeuwig zonde dat deze nooit is gereleased
-
QNew member
- 2 posts member since 2024
- last seen Oct 2024
naar mijn weten, is deze ooit als free weggegeven?
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
neeQasqa11 wrote:naar mijn weten, is deze ooit als free weggegeven?
Das geheim! Tussen You And I.Qasqa11 wrote:naar mijn weten, is deze ooit als free weggegeven?
Nuracore wrote:Zojuist antwoord van Max Enforcer:
Zijn er plannen dit ooit als bootleg weg te geven oid?Hi, het is al vaker aangegeven dat we geen toestemming hebben van de originele vocalist. Jammergenoeg blijft het daarbij.![]()
Nee ook daar zijn we niet over eens geworden. Jammer maar helaas...let’s move on![]()
Hij zit ook niet in mijn VWAB warmup hoorNuracore wrote:Nuracore wrote:Zojuist antwoord van Max Enforcer:
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ik heb deze al jaren, hij is wel oke