M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Solstice - Wherever You Go (DWX1598)

Label: Dirty Workz
WEB release: 13/03/2024

Tracks:
Solstice - Wherever You Go

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat ontzettend fijn weer :loving:
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 22 hours ago
Pfff #1 euforische producer voor mij atm :loving: volg hem al sinds hij nog Dacompazz heette :lol: mooi dat hij het nu zo aan het maken is. Bizar hoeveel emotie hij in melodieën kan verwerken.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Zaagkick wrote:volg hem al sinds hij nog Dacompazz heette :lol:
Oke dit wist ik niet :lol: Maakte toen al heerlijke platen :D
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Klinkt tof, maar ik vind hem wel een pak rommeliger dan een Before It All Started en Mansions bijvoorbeeld..
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Wow dis wel superlekker hoor :love: :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Overtreft Mansions & Before It All Started niet, maar wat een held zeg :loving: :worship:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Helicaze wrote:Klinkt tof, maar ik vind hem wel een pak rommeliger dan een Before It All Started en Mansions bijvoorbeeld..
Ja, dit had ik ook meteen. Maar kan mijn vinger niet echt op leggen waar dat dan precies door komt.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
RomanAnthony wrote:
Helicaze wrote:Klinkt tof, maar ik vind hem wel een pak rommeliger dan een Before It All Started en Mansions bijvoorbeeld..
Ja, dit had ik ook meteen. Maar kan mijn vinger niet echt op leggen waar dat dan precies door komt.
Sluit me hier ook wel bij aan. Doordat de plaat erg druk is en vol met veel verschillende elementen zit lijkt er een soort constante ruis op te zitten (vooral in de climaxen).

Melodie wel echt weer vet, leuk ook met dat snelle gepingel.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Ik vind hem vrij druk, maar daar moest ik bij Before It All Started ook even aan wennen.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Deze krijgt woensdag een release :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst

:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 22 hours ago
:loving: :loving: :loving:

Wel 1 minpuntje: laatste climax klinkt heel rommelig imo. Melodieveranderingen / vocal lopen op zo'n manier door elkaar heen dat het niet helemaal lekker meer klinkt.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
View on YouTube
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Zaagkick wrote::loving: :loving: :loving:

Wel 1 minpuntje: laatste climax klinkt heel rommelig imo. Melodieveranderingen / vocal lopen op zo'n manier door elkaar heen dat het niet helemaal lekker meer klinkt.
Eens, het is een beetje te veel van het goede allemaal, waardoor het rommelig wordt.

Maar ik ga hem na een paar keer luisteren wel beter waarderen deze plaat.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Totaalplaatje klinkt inderdaad wel wat rommelig, jammer. Verder wel echt een ontzettend fijne plaat. Fijn sfeertje, heerlijke melodie en de kicks van deze man zijn de afgelopen jaar ook verbeterd algemeen gezien :D
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
SL5961 wrote:Totaalplaatje klinkt inderdaad wel wat rommelig, jammer. Verder wel echt een ontzettend fijne plaat. Fijn sfeertje, heerlijke melodie en de kicks van deze man zijn de afgelopen jaar ook verbeterd algemeen gezien :D
3 posts member since 2023
last seen May 2024
Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie enthousiasme over mijn muziek! Ik waardeer de constructieve gezellig feedback op hardtraxx.
Tot ziens!