Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Artiest: Audiotricz & Ecstatic / Progressive Hardstyle

Track(s): Rewind

Sample/video:

View on YouTube

4:32

Bron: Reverze 2024 | Audiotricz & Ecstatic: Road To Reverze
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
:worship: :worship:

Beste uitspraak van het filmpje: "geen herrie kicks" :thumbsup:
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Wat een combi deze heren :sleep:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Heerlak, ik blijf het maar zeggen.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Ronzz wrote:Heerlak, ik blijf het maar zeggen.
Dit ja :love:
PH is wel een van de betere dingen die euforische hardstyle heeft voortgebracht de laatste jaren :$
T
Artiest
294 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Helden! Zo zin om deze gasten zaterdag op mn event te aanschouwen! (L) :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vrij saaie melodie voor wat ik tot nu toe hoor, maar even wachten tot de volledige plaat.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Vrij saaie melodie voor wat ik tot nu toe hoor
Ik ben juist meteen helemaal hyped door dit kleine stukje, melodie pakt me meteen. Ze hebben samen ook wel echt een herkenbaar en unieke sound gecreëerd, waardoor je meteen hoort dat het van hun afkomt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
wootum wrote:
Broken Balance wrote:Vrij saaie melodie voor wat ik tot nu toe hoor
Ik ben juist meteen helemaal hyped door dit kleine stukje, melodie pakt me meteen. Ze hebben samen ook wel echt een herkenbaar en unieke sound gecreëerd, waardoor je meteen hoort dat het van hun afkomt.
Ik vind het vooral gewoon Audiotricz platen met wat extra lagen van Ecstatic zn volle epische sound er over.

En in de basis vind ik de meeste Audiotricz platen al vrij weinig aan, gewoon 13/12 melodieuze platen. Het is ook absoluut niet slecht oid en het steekt goed in elkaar maar ik vind hun meeste platen nergens spannend worden en persoonlijk heb ik 10x liever Ecstatic solo.

Ik snap vanuit de nostalgie van de gewone melodieuze platen dat men dit vet vind, maar het trucje was ik in 2018 al flauw eigenlijk. Krijg telkens het gevoel dat ik deze melodie al in zo veel net andere vormen heb gehoord dat het voor mij niet meer spannend is.
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:Vrij saaie melodie voor wat ik tot nu toe hoor, maar even wachten tot de volledige plaat.
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren als in een collab audiotricz of ecstatic eens een classic trance melodie zouden maken, als ze dat nog niet eerder gedaan hebben
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Superdik :love: :loving: