Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 2 days ago
Radical Redemption ft. Max Alexander - Won't Bow Down (RR007)

Label: Redemption Records
WEB release: 12/01/2024

Tracks:
Radical Redemption ft. Max Alexander - Won't Bow Down

Samples:

Bron:
Image
J
jezus wat een amateuristisch gekloot zeg.

Wat is er in vredesnaam met die gast gebeurt, ik vond vroeger veel van zn track niet goed maar die zaten wel aardig in elkaar. dit is haast te slecht voor de producers corner
Last edited by Jeffreylp on 13 Jan 2024 19:15, edited 1 time in total.
T
Hardtraxxer
155 posts member since 2018
last seen Jan 2024
Q-dance stem op 1:14 ?
J
Tim889 wrote:Q-dance stem op 1:14 ?
dit klinkt wel heel erg als de gast die over defqon anthems zit te praten ja.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Jeffreylp wrote:jezus wat een amateuristisch gekloot zeg.

Wat is er in vredesnaam met die gast gebeurt, ik vond vroeger veel van zn track niet goed maar die zaker wel aardig in elkaar. dit is haast te slecht voor de producers corner
Helemaal mee eens, moet zeggen dat deze track wel potentie zou hebben. Maar sound design wise en met name kicks is echt van heel laag niveau. Zekers opmerkelijk voor iemand die jaren lang de raw scéne domineerde.
A
Hardtraxxer
242 posts member since 2023
last seen 9 hours ago
MelodicArtDJ wrote:Helemaal mee eens, moet zeggen dat deze track wel potentie zou hebben. Maar sound design wise en met name kicks is echt van heel laag niveau. Zekers opmerkelijk voor iemand die jaren lang de raw scéne domineerde.
Helemaal eens met dit. Zit best een tof idee achter maar de uitvoering is echt niet ok. Ik ben geen producer en wellicht zit het productietechnisch goed in elkaar, maar dan nog klinkt het niet.. :x
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ik vind m wel dik juist. Dikke atmosfeer wat er in die plaat zit.

Ook wel tof dat bijna elke laatste plaat een dikke middelvinger is naar Q & co. door juist die defqon stem te gebruiken & de songteksten
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2023
roy_ wrote:Ik vind m wel dik juist. Dikke atmosfeer wat er in die plaat zit.

Ook wel tof dat bijna elke laatste plaat een dikke middelvinger is naar Q & co. door juist die defqon stem te gebruiken & de songteksten
Eens met alles