M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
Promo - I Come Correct (B-Front Remix) (???)

Label: The Third Movement
WEB release: 06/11/2023 (alleen Spotify op dit moment)

Tracks:
Promo - I Come Correct (B-Front Remix)

Samples:

Bron: ^
A
Hardtraxxer
242 posts member since 2023
last seen 8 hours ago
Is niet gemaakt voor dit BPM maar dit klinkt toch wel weer fantastisch hoor :love:
J
Hardtraxx Addict
1199 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Godverdomme, wat een waanzinnig vette plaat is dit! Dit BPM is juist perfect voor deze plaat! Zou hem niet meer in een lager BPM willen horen

24:36:

Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Het blijkt wel weer hoe geweldig en vooruitstrevend die Files waren voor die tijd (ook al had de heer Hoff zijn inspiratie ook uit oude Industrial Strength en Marc Acardipane platen gehaald) en hoe moeilijk het is deze te remixen.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 19 minutes ago
Revolting Against wrote:heer Hoff
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om een kleine shoutout te geven aan Marcel en zoon Melvin!
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Rickzel wrote:
Revolting Against wrote:Marcel
Grote speler die man, bekend van o.a. z'n Kaas lijst en (Hard)trance op Spotify :cool:

OT: Doet me (nog?) niet heel veel. Origineel is weergaloos tho. Wat R.A. ook zegt hierboven, niet normaal hoe ver hij voorliep qua producties, zelfde niveau als Donkey Rollers destijds bijv. ook hadden, ook zo mega vooruitstrevend.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Ik wil ook een kaartje voor de Marcel trein.
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Promo was mijn allergrootste held uit die periode. Ik zal zijn set op Sensation Black nooit vergeten, wat was dat een legendarische set! B-front is één van mijn favorieten binnen de huidige tijd en dit is toch wel een erg fijne remix geworden. Stijltje van B-front is m.i een mooie aanvulling op dit nummer. Ik vind hem meer dan geslaagd!
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Lekker! :D
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Is nu uit! Geslaagde remix wel :)
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Een remix hoeft voor mij een origineel niet te overtreffen, maar laat wel de visie van een ander op een plaat los. Origineel is een echte classic, en dit een mooie update!
M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 53 minutes ago
Hele vette remix. Past perfect in het B-Front stijltje. :thumbsup: