Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
RELEASENAAM (CATID)
Low-E & Alter Egosz - Kartong (Idax remix)

Label: Self-Released
WEB release: 05/10/2023

Tracks:
01. Low-E & Alter Egosz - Kartong (Idax remix)

Samples:
[facebookvideo]https://fb.watch/nmusJu4SKb/[/facebookvideo]

Bron: FB
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)
I
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2023
last seen Jun 2024
jaron123 wrote:Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)
Hahaha deze track is 1 van mijn favoriet van die tijd. Was voor mij supervet om het te mogen remixen! :D
Jammer man dat je het niks vind, miss als die online staat even helemaal checken? ;)
I
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2024
Voor de liefhebbers heb ik een pre-save link!

https://distrokid.com/hyperfollow/lowea ... dax-remix/
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Origineel heeft bij mij ook echt een speciaal plekje. Staat bij mij in mijn alttime top 10 platen gok ik.
Desalniettemin toch fijn om de originele melodie eens in een nieuw jasje te horen. Benieuwd hoe de kicks bij de melodie klinken.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hekzitter wrote:Origineel heeft bij mij ook echt een speciaal plekje. Staat bij mij in mijn alttime top 10 platen gok ik.
Desalniettemin toch fijn om de originele melodie eens in een nieuw jasje te horen. Benieuwd hoe de kicks bij de melodie klinken.
Ik vind dat de track behoorlijk in zijn glorie is gehouden. Wel met een nieuw jasje natuurlijk maar de kicks zijn in orde en de tweede climax geeft een leuke twist
Last edited by Nuracore on 20 Jan 2026 13:18, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2024
Yooo guys!

Hierbij de volledige track;

https://spotify.link/9dse1CDAFDb

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Leuke remix :thumbsup:
I
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2024
HC4LMichaelRoza wrote:Leuke remix :thumbsup:

Dank u :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
jaron123 wrote:Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)
Ik raad je aan om het te luisteren want is echt een toffe update geworden van deze classic :thumbsup:

Low-E en AE draaien het origineel, net als Harde Rag, amper tot nooit dus nu hoor je de tofffe melodie missschien nog eens
I
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2024
ErikZ wrote:
Ik raad je aan om het te luisteren want is echt een toffe update geworden van deze classic :thumbsup:

Low-E en AE draaien het origineel, net als Harde Rag, amper tot nooit dus nu hoor je de tofffe melodie missschien nog eens
Thanks!! :D
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
ErikZ wrote:

Heb het geluisterd, maar blijf wel bij mijn originele mening.
Ok het klinkt niet superslecht, maar vind t ook niet echt wat toevoegen ofzo.
Sounds zijn wat te dun en het gevoel wat het origineel mij geeft krijg ik totaal niet bij deze remix. Helaas.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
jaron123 wrote: Sounds zijn wat te dun en het gevoel wat het origineel mij geeft krijg ik totaal niet bij deze remix. Helaas.
Ik heb juist precies het tegenover gestelde. Vind deze sounds wat voller dan het origineel. In het origineel vind ik de melodie/synth te hoog en net te blij klinken. Deze remix klinkt imo volwassener.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Deze kwam net voorbij in mijn release radar en toch wel positief verrast! Leuke hedendaagse update met hier en daar wat leuke variatie t.o.v. het origineel, terwijl het origineel toch prima in zijn waarde wordt gelaten. Wordt vaker opgezet!
I
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2024
Leuk om te lezen dat die in de smaak valt! :D :thumbup: