M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Energyzed & Idax - Forever Young (PRSPX190)

Label: Scantraxx Prospexx
WEB release: 15/06/2023

Tracks:
Energyzed & Idax - Forever Young

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Helaas niet het niveau wat ik gewend ben van hem, de kicks verpesten de plaat voor me. De rest is wel leuk.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
wootum wrote:Helaas niet het niveau wat ik gewend ben van hem, de kicks verpesten de plaat voor me. De rest is wel leuk.
Ik had wat ergs verwacht maar vind dit eigenlijk meevallen. Luisterd goed weg iig maar het springt er als plaat nou ook niet bepaald tussen uit in vergelijking met de rest van de releases.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nuracore wrote:
wootum wrote:Helaas niet het niveau wat ik gewend ben van hem, de kicks verpesten de plaat voor me. De rest is wel leuk.
Ik had wat ergs verwacht maar vind dit eigenlijk meevallen.
Laat ik voorop stellen dat er tegenwoordig tal van tracks uitkomen waar ik de kicks nog verschrikkelijker vind. Maar ik vind het gewoon heel jammer dat de meeste platen van de laatste tijd/jaren geen geweldige kicks meer hebben. Ik snap dat het smaakkwestie blijft, maar ik ben op zoek naar platen waar ik een wow-gevoel bij krijg en niet naar platen waar de kicks 'wel meevallen'.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Mee eens, maar dit word gewoon steeds zeldzamer en als ik dan op deze manier tracks moet gaan beoordelen dan blijft er weinig over wat ik leuk vind vrees ik. En moet eerlijk bekennen dat mijn interesse in de moderne hardstyle al behoorlijk tot de grond is gezakt. Dus dan neem ik sommige kicks maar voor lief aangezien dit momenteel het standaard is.
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Toffe plaat en heel gaaf dat Energyzed weer terug is bij Scantraxx! :worship:
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Nog steeds een hele fijne dikke plaat, zou meer aandacht mogen verdienen wat mij betreft! :)
I
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2023
last seen Jun 2024
Fusionmania wrote:Nog steeds een hele fijne dikke plaat, zou meer aandacht mogen verdienen wat mij betreft! :)

Leuk om te lezen man! :D