Last edited by Paultheone on 06 Jun 2016 17:56, edited 5 times in total.
Related topics
- View the latest post: Phuture Noize - Circles and Squares (Phuture Noize edit)
- View the latest post: Phrantic - God of Terror (Phuture Noize remix)
- View the latest post: Phuture Noize - Phuture Propaganda (DWXCD07)
- View the latest post: Nuracore - Phuture Noize - Phuture Propaganda
- View the latest post: Hard Bass 2019 | Team Yellow warm-up mix by Phuture Noize
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Toen ik deze voor het eerst hoorde (op Shockerz) was het eerste wat me opviel de hoeveelheid bass in de break. Ik voelde mijn longen gewoon trillen.
Klinkt allemaal veel te geforceerd.
-
VHardtraxxer
- 91 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
heeeerlijk!!! hij is lekker bezig de laatste tijd!!!

Echt een hele vette buildup in de break! 
Wat een verschrikkelijke plaat, doet me echt helemaal niks. 
Maar ach, op deze plaat en Quickshot na heeft die er de laatste tijd toch veel dikke tracks uitgepoept dus ik vergeef het hem wel.
Maar ach, op deze plaat en Quickshot na heeft die er de laatste tijd toch veel dikke tracks uitgepoept dus ik vergeef het hem wel.
Wat een dikke plaat
Ik vond hem al heel erg vet maar heb hem gisteren live mogen horen. Wat gaat dat laag in de break hard op zo'n soundsysteem zeg 
Zou iemand deze parel opnieuw willen uploaden? Op 1 of andere manier heb ik m niet meer...
BVD
BVD
https://www58.zippyshare.com/v/BuzQn1Pe/file.htmlG1LL wrote:Zou iemand deze parel opnieuw willen uploaden? Op 1 of andere manier heb ik m niet meer...
BVD
Alstu!