U riep mij?Rickzel wrote:Tering grimmig daarLucG wrote:Klinkt gezellig
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waarom geen Signal?
Scheelt weer een hoop privacy bullshit imo
Goede vraag om te stellen, 4 jaar nadat de groep is aangemaakt.Nuracore wrote:Waarom geen Signal?
Mijn god, had niet door dat die poll vraag van zo lang geleden wasBroken Balance wrote:Goede vraag om te stellen, 4 jaar nadat de groep is aangemaakt.Nuracore wrote:Waarom geen Signal?
Heb gehoord dat het vandaag finaal uit de klauwen is gelopen in de chat. Blij dat ik daar niet meer in zit.
De verdeeldheid van de Nederlandse samenleving heeft blijkbaar ook haar weg gevonden tot in de Hardtraxx WhatsApp groep, waardoor een leegloop van niet-eensgezinden is ontstaan. Spijtig om een ooit zo prachtige groepering te zien aftakelen.
RIP
#NeverForget #StopTheBullying2022 #Wappiesamenleving
#NeverForget #StopTheBullying2022 #Wappiesamenleving
Hou je bek jij hebt LWO gedaanTHArdstyler wrote:De verdeeldheid van de Nederlandse samenleving heeft blijkbaar ook haar weg gevonden tot in de Hardtraxx WhatsApp groep, waardoor een leegloop van niet-eensgezinden is ontstaan. Spijtig om een ooit zo prachtige groepering te zien aftakelen.
Vertel!!Rickzel wrote:Heb gehoord dat het vandaag finaal uit de klauwen is gelopen in de chat. Blij dat ik daar niet meer in zit.
De roddel gaat: het werd bekend gemaakt dat Heggenschaar niet Miwer blijkt te zijn en er een poule was gemaakt over Hekzitter, na hoeveel uur hij palen gaat knuffelen tijdens Rebirth 2022ULTIMO wrote:Vertel!!Rickzel wrote:Heb gehoord dat het vandaag finaal uit de klauwen is gelopen in de chat. Blij dat ik daar niet meer in zit.
Is een negatief cijfer ook mogelijk? De kans is groot dat hij bij de voordrink er al af ligtErikZ wrote:er een poule was gemaakt over Hekzitter, na hoeveel uur hij palen gaat knuffelen tijdens Rebirth 2022
Hahahaha zelfs ik durf daar geld op in te zetten.Grim wrote:Is een negatief cijfer ook mogelijk? De kans is groot dat hij bij de voordrink er al af ligtErikZ wrote:er een poule was gemaakt over Hekzitter, na hoeveel uur hij palen gaat knuffelen tijdens Rebirth 2022
23-2-2022 een dag die ik niet snel ga vergeten.
Volgend jaar 'moment van het jaar' award voor de award uitreiking van het jaar ervoor.
-
J
bestaat dit nog?
-
J
dan zou ik graag een invite linkje willen hebben aangezien de eerdere het niet meer doen.
Graag dit verzoek in PB richting aan member Jordi en tevens zorgen dat je binnen een maand newbie af bent.Jeffreylp wrote:dan zou ik graag een invite linkje willen hebben aangezien de eerdere het niet meer doen.
-
J
ik ben technisch gezien niet meer newbie want ik ben tussen 2014 en 2020 vrij actief hier geweest.THArdstyler wrote:Graag dit verzoek in PB richting aan member Jordi en tevens zorgen dat je binnen een maand newbie af bent.Jeffreylp wrote:dan zou ik graag een invite linkje willen hebben aangezien de eerdere het niet meer doen.
Wat is je mening over uptempo?
-
J
geen idee, nooit echt naar geluisterd