Ik hoor juist een beetje On the Rise hier in. Dikke plaatULTIMO wrote:Deze is heul dik
Hoor er alleen weinig Frontliner in terug
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Wat een heerlijke plaat
Ik hield altijd zo van deze stijl, mooi dat het op deze manier teruggebracht wordt.
Die kickswitch naar die Frontliner & Radical Redemption achtige kick is ook heerlijk zeg.
Die kickswitch naar die Frontliner & Radical Redemption achtige kick is ook heerlijk zeg.
heh? Waarom ik B-Frontliner zo'n toffe act vind is dat je er zowel geen frontliner als b-front in terughoort.ULTIMO wrote:Hoor er alleen weinig Frontliner in terug
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
jezus wat dik 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit dus. Je kan toch niet zeggen dat dit ook een B-Front solo had kunnen zijn.Jordi wrote:heh? Waarom ik B-Frontliner zo'n toffe act vind is dat je er zowel geen frontliner als b-front in terughoort.ULTIMO wrote:Hoor er alleen weinig Frontliner in terugEcht een unieke sound vanaf de eerste release.
Ehhh... Nou...Pedaalemre wrote:Dit dus. Je kan toch niet zeggen dat dit ook een B-Front solo had kunnen zijn.Jordi wrote:heh? Waarom ik B-Frontliner zo'n toffe act vind is dat je er zowel geen frontliner als b-front in terughoort.ULTIMO wrote:Hoor er alleen weinig Frontliner in terugEcht een unieke sound vanaf de eerste release.
Mokervette plaat zeg
Ik hoor hier ook wel wat oude Frontliner in terug 
Gaat lekker terug naar de raw. Of beter gezegt de dagen toen we nog niet echt spraken van een tweedeling.
De lead is sowieso van Frontliner en ik herken het patroon in de melodie eigenlijk ook wel van FrontlinerULTIMO wrote:Deze is heul dik
Eens met dit. Ik hoor hier ook meer Frontliner in dan B-front hoor. Maar boven alles hoor ik hier gewoon B-Frontliner in. Dikke plaat trouwens.Nuracore wrote:De lead is sowieso van Frontliner en ik herken het patroon in de melodie eigenlijk ook wel van FrontlinerULTIMO wrote:Deze is heul dik
Vitality wrote:Poh wat een dikke track is dit!!
-
MHardtraxx Veteran
- 14177 posts member since 2013