Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 56 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
J
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2010
last seen Jul 2010
http://rapidshare.com/files/393403983/J ... t.mp3.html

Tracklist:

1) Headhunterz - Last of mohicanz
2) Scope DJ - Rock Hypnotic
3) The Beholder & Max Enforcer - Be amazed
4) Project One - The story unfolds
5) Frontliner - Spacer
6) Low-E vs Alter egos - Vendetta
7) Brennan Heart - We come and we go
8) Brennan Heart - Face the enemy
9) Noisecontrollers - Yellow minute
10) Project One - The world is yours
11) D-Block & S-te-fan - Evolutionz

Graag reacties/ tips.

Groeten,

Jesse
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Even wat opgeschoond. Graag als je meer setjes plaatst je (dj)naam ervoor plaatsen in het onderwerp & nummers in de tracklist zetten ;)
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Jesse wrote:10) Headhunterz & Wildstylerz - The world is yours
Jesse wrote:Headhunterz & Wildstylerz
Jesse wrote:Wildstylerz
Jesse wrote:Wildstylerz
View on YouTube

@ 3:47
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
:lol:
Hardtraxxer
668 posts member since 2008
last seen Jan 2014
@ 2:40 .. is me eigenlijk nog nooit opgevallen maar is dat nou die gast van Bioweapon ?? Volgens mij wel :P
G
de zoveelste "1e keer" mix :/
toch maar ff laten weten hoe het zit:
de overgangen:
1-2: Ik weet niet wat je allemaal aan het doen was, maar je bpm omhoog knallen aan het einde van een nr slaat dus egt nergens op, vooral niet als je die dan weer in 1 keer terugknalt naar normaal bij het volgende nr. Slechter had je de overgang trouwes ook niet kunnen timen, :thumbdown:
2-3: Leer mixen, de ene track uitfaden en de volgende daarna infaden is niet mixen.
Tussendoor: so, die PO - Story Unfolds is lekker hard geript xd je hoort de overgang naar een ander nr nog :nono: :nono:
3-4: Ook hier weer, leer mixen. Ik vermoed dat ook deze track weer lekker hard geript is, gezien dat de bpm hier ineens veel hoger ligt als bij de vorige.
4-5: Nogmaals: leer mixen. Alweer gewoon ene nr afgelopen, andere laten starten. :list:
Tussendoor: leer je gain te gebruiken, zodat alle volumes overal gelijk zijn.
5-6: En jahoor, alweer niet fatsoenlijk doorgemixt. Mixen is meer als het volgende nr aanzetten, het is nrs in elkaar laten overlopen en dat GOED doen!
6-7: Zie hierboven
7-8: Zie hierboven.
8-9: Leer mixen. :list:
9-10: Hoor ik hier nou 3 nrs door elkaar? Iig alles behalve fatsoenlijk gemixt. Leer beatmatchen, als die herrie uberhaubt al van jou komt en niet geript is.
10-11: Leer mixen: beatmatchen, gain, bpm.

kortom:
LEER MIXEN
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
KSwoosh wrote:de zoveelste "1e keer" mix :/
toch maar ff laten weten hoe het zit:
de overgangen:
1-2: Ik weet niet wat je allemaal aan het doen was, maar je bpm omhoog knallen aan het einde van een nr slaat dus egt nergens op, vooral niet als je die dan weer in 1 keer terugknalt naar normaal bij het volgende nr. Slechter had je de overgang trouwes ook niet kunnen timen, :thumbdown:
2-3: Leer mixen, de ene track uitfaden en de volgende daarna infaden is niet mixen.
Tussendoor: so, die PO - Story Unfolds is lekker hard geript xd je hoort de overgang naar een ander nr nog :nono: :nono:
3-4: Ook hier weer, leer mixen. Ik vermoed dat ook deze track weer lekker hard geript is, gezien dat de bpm hier ineens veel hoger ligt als bij de vorige.
4-5: Nogmaals: leer mixen. Alweer gewoon ene nr afgelopen, andere laten starten. :list:
Tussendoor: leer je gain te gebruiken, zodat alle volumes overal gelijk zijn.
5-6: En jahoor, alweer niet fatsoenlijk doorgemixt. Mixen is meer als het volgende nr aanzetten, het is nrs in elkaar laten overlopen en dat GOED doen!
6-7: Zie hierboven
7-8: Zie hierboven.
8-9: Leer mixen. :list:
9-10: Hoor ik hier nou 3 nrs door elkaar? Iig alles behalve fatsoenlijk gemixt. Leer beatmatchen, als die herrie uberhaubt al van jou komt en niet geript is.
10-11: Leer mixen: beatmatchen, gain, bpm.

kortom:
LEER MIXEN
laat die jongen tog lekker zijn rapidsharepointjes verdienen joh xD
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
zou nog wat meer oefenen
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
deze threads zijn heerlijk om door te lezen :lol:
keep on postin rubbish! :thumbsup:
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Titel van de set dekt de lading volledig.. :P
J
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2010
last seen Jul 2010
Ja dit soort reacties had ik wel verwacht,
Maarja ik heb deze mix geplaatst om er wat van te ''leren'' ik hoopte dat ik iets in de goede richting zat, maar jullie laten me dus duidelijk zien dat dit niet het geval is. :x
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Jesse wrote:Ja dit soort reacties had ik wel verwacht,
Maarja ik heb deze mix geplaatst om er wat van te ''leren'' ik hoopte dat ik iets in de goede richting zat, maar jullie laten me dus duidelijk zien dat dit niet het geval is. :x
Sjonge jonge kerel
Als je wat wil leren ga dan eerst in de DJ CORNER kijken voor het mixing tips topic ofzo ipv hier om reacties te gaan vragen.
Leer gwn eens mixen voordat je deze rotzooi erneer kwakt, als je verder kijkt dan je neus lang is zie je dat je niet de eerste bent met deze onzin.
Dit soort reacties kun je gewoon verwachten, je zegt het bovendien zelf al man.
LEER GWN EERST MIXEN BASTA !
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Piaaa wrote:
Sjonge jonge kerel
Als je wat wil leren ga dan eerst in de DJ CORNER kijken voor het mixing tips topic ofzo ipv hier om reacties te gaan vragen.
Leer gwn eens mixen voordat je deze rotzooi erneer kwakt, als je verder kijkt dan je neus lang is zie je dat je niet de eerste bent met deze onzin.
Dit soort reacties kun je gewoon verwachten, je zegt het bovendien zelf al man.
LEER GWN EERST MIXEN BASTA !
+1
om de volgende keer zulke reacties te vermijden, kan je beter naar hem luisteren
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Doe 't effe op een vriendelijke manier dan, zoals: Probeer je volgende mix te plaatsen met goede nummers, geen rips. Probeer ook eerst te leren mixen voordat je weer wat neerzet. Zo word je niet serieus genomen namelijk! Blijf oefenen! :thumbup:
Donateur
1973 posts member since 2008
G1LL wrote:Doe 't effe op een vriendelijke manier dan, zoals: Probeer je volgende mix te plaatsen met goede nummers, geen rips. Probeer ook eerst te leren mixen voordat je weer wat neerzet. Zo word je niet serieus genomen namelijk! Blijf oefenen! :thumbup:
Dat is inderdaad iets netter :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
G1LL wrote:Doe 't effe op een vriendelijke manier dan, zoals: Probeer je volgende mix te plaatsen met goede nummers, geen rips. Probeer ook eerst te leren mixen voordat je weer wat neerzet. Zo word je niet serieus genomen namelijk! Blijf oefenen! :thumbup:
Dat moet ik al te vaak doen ;) Het gaat om het punt dat ze gewoon eerst eens moeten nadenken en verder kijken dan hun neus lang is punt uit.
M
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2009
last seen May 2010
Haha WILDSTYLERZ Wat een hardstylefan ben je dan:P hahaha wat een held:P
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
marino wrote:Haha WILDSTYLERZ Wat een hardstylefan ben je dan:P hahaha wat een held:P
Maar even veranderd voor het hele topic volstaat met spam over een typfout.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
+1 voor G1LL
kom op man met zijn allen
G
zoals ik zei: ga eerst maar es oefnenen, want dat heb je duidelijk nog niet gedaan
gebruik ook gewoon legale tracks, en GEEN RIPS! hoe achterlijk kan je zijn -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
toch maar ff gedownload,
klinkt best lekker, vind het knap dat je zo lekker mixt met cd rips.
hoor eigenlijk geen enkele storende fouten in deze set.
G
djpatt wrote:toch maar ff gedownload,
dan mag je je toch gelijk ff door je kop heen knallen, want er is duidelijk iets mis met jouw oren
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
KSwoosh wrote:
dan mag je je toch gelijk ff door je kop heen knallen, want er is duidelijk iets mis met jouw oren
ik wist dat je zou happen :P

nee dit mag je geen mix noemen eerder een compilatie
G
djpatt wrote:
KSwoosh wrote:
ik wist dat je zou happen :P

nee dit mag je geen mix noemen eerder een compilatie
gelukkig
en nee, nog niet eens een compilatie xd
meer een hoopje stront waar geluid uit komt.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Inderdaad, leer eerst mixen voordat je wat post... Op deze manier zet je jezelf alleen maar voor lul! Zorg dat je weet hoe je moet beatmatchen, phase gelijk zetten en hoe je een overgang moet timen. Zo moeilijk is dat niet!