R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
2 tracks van de 9 a 10 tracks he.. niet in een uur maar in 25 minuten. Dat vind ik veel.
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
THArdstyler wrote:
Cryex wrote:Het was ook niet allemaal van die 230 BKJN Uptempo maar meer richting deadly guns etc.
Ah dus eigenlijk gewoon versnelde Warface/Raw. Dan is er niks aan t handje.
Vind dat wel anders dan aan het einde van elke set Basskick Paradise of een Dimitri K te moeten aanhoren :lol:

en @RTM93 er worden tegenwoordig wel meer dan 9 a 10 tracks in een live set gestopt, zeker met de formule die de raw volgt met veel edits, kortere versies en hoger tempo. Denk dat je eerder tussen de 15-20 tracks zit :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
We zullen straks wel zien als de tracklijsten en setjes online komen maar de meeste setjes hadden echt niet meer dan 11-12 tracks.
Elke set had ook wel een track waarbij de volledige versie van 4 minuten werd gedraaid.

Anyways, in ander nieuws: overdag lijkt de standaard te gaan worden bij AoD. Goed nieuws!
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
RTM93 wrote: Anyways, in ander nieuws: overdag lijkt de standaard te gaan worden bij AoD. Goed nieuws!

Mooi! De nacht is ook voor het ongedierte.
Maar even wat anders, ik ben niet zo actief op social media, heeft delete al wat laten weten?
Maak me wel zorgen om hem.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
TBA+ wrote:
RTM93 wrote: Anyways, in ander nieuws: overdag lijkt de standaard te gaan worden bij AoD. Goed nieuws!

Maar even wat anders, ik ben niet zo actief op social media, heeft delete al wat laten weten?
Tijd voor een Delete Speculatie Topic
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
TBA+ wrote:

Heb wel verschillende berichten gezien van mensen die dichtbij hem stonden dat hij goed is opgevangen door vrienden o.i.d. Dus verwacht dat hij voorlopig ff in lockdown gaat...
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
.

Deze aftermovie is wel next level!

S
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2017
last seen May 2023
Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 11 days ago
stffg wrote:Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?
Live wel hè helaas. Alles vantevoren opgenomen. Zorgt voor lekker veel drive maar het slaat inderdaad nergens meer op
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
stffg wrote:Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?
Niet alleen SS. Heel het feest Supremacy is vooraf opgenomen :D op de opener na dan
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Martin Waus wrote:
Niet alleen SS. Heel het feest Supremacy is vooraf opgenomen :D op de opener na dan
Wat hebben de Duitsers hier nu weer mee te maken?
R
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2015
last seen Oct 2021
Grim wrote:
Martin Waus wrote:
Wat hebben de Duitsers hier nu weer mee te maken?
flashbacks naar het defqon topic