Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wat een kutstream, maaaaar dit klinkt me toch een potje lekker
Ja dit is ook echt hardstyle.Pedaalemre wrote:Artiest: Warface
Track(s): ID (Fuck The Police)
Alles voor de postcount en het eerste topic niet?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Wist niet dat je meer postcount kreeg als je een topic in Hardcore opent, waarom heb je me dat niet eerder verteld?Broken Balance wrote:Ja dit is ook echt hardstyle.Pedaalemre wrote:Artiest: Warface
Track(s): ID (Fuck The Police)
Alles voor de postcount en het eerste topic niet?
Also, grappige opmerking weer van iemand met meer posts per day dan ik. Jankbal
Zijn in ieder geval volle berichten en niet 90% quotes van andere gebruikers. En hardcore ook nog in het goede forumgedeelte, enorm moeilijk.
Je hebt het ook al 600x eerder hebt gedaan en het is ook al 600x eerder gezegd tegen je. Kan je wel weer gaan afkaatsen naar mij maar jij gaat hier voor de tigste keer de fout in omdat je per sé de eerste post moet hebben.
Je hebt het ook al 600x eerder hebt gedaan en het is ook al 600x eerder gezegd tegen je. Kan je wel weer gaan afkaatsen naar mij maar jij gaat hier voor de tigste keer de fout in omdat je per sé de eerste post moet hebben.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Vent, je aanname over waarom ik zogenaamd iets zou doen klopt gewoon (zoals wel vaker) niet daarom reageer ik zo. Iets in hardcore plaatsen duurt evenlang als iets in hardstyle plaatsen dus waarom zou ik dat verkeerd doen als ik zogenaamd per se de eerste post wil volgens jou. Ik had die sample nog niet geluisterd (op een paar keer doorheen skippen na) en ik ga er vanuit dat een Warface track 95% van de tijd hardstyle is dus vandaar. Moet je weer gelijk als een politieagentje reageren (vocal checks out) omdat iets in een verkeerd subforum staat, er zijn wel ergere dingen om je zorgen over te maken op dit moment of niet.
Edit: en ga anders lekker zelf het releasegedeelte levendig houden als je het beter kan
Edit: en ga anders lekker zelf het releasegedeelte levendig houden als je het beter kan
-
A
Dinsdag slaat bij sommige vroeg in 
Moet zeggen dat ik Pedaalemre hierin steun, erg chill dat je altijd de nieuwe release topics aanmaaktPedaalemre wrote:Vent, je aanname over waarom ik zogenaamd iets zou doen klopt gewoon (zoals wel vaker) niet daarom reageer ik zo. Iets in hardcore plaatsen duurt evenlang als iets in hardstyle plaatsen dus waarom zou ik dat verkeerd doen als ik zogenaamd per se de eerste post wil volgens jou. Ik had die sample nog niet geluisterd (op een paar keer doorheen skippen na) en ik ga er vanuit dat een Warface track 95% van de tijd hardstyle is dus vandaar. Moet je weer gelijk als een politieagentje reageren (vocal checks out) omdat iets in een verkeerd subforum staat, er zijn wel ergere dingen om je zorgen over te maken op dit moment of niet.
Inderdaad, ben er ook altijd blij mee. Snap de haat niet zo. Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Liever af en toe een topic te veel dan een dood forum.Qamphuis wrote:Moet zeggen dat ik Pedaalemre hierin steun, erg chill dat je altijd de nieuwe release topics aanmaakt
Dit is niets voor mij, evenals de (mogelijke) tracktitel.
-
RHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2016
- last seen May 2026
Killshot & Deadly Guns - LOCA