P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: Warface

Track(s): ID (Fuck The Police)

Sample/video:

View on YouTube

1:27:11

Bron: ^
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wat een kutstream, maaaaar dit klinkt me toch een potje lekker
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pedaalemre wrote:Artiest: Warface

Ja dit is ook echt hardstyle.

Alles voor de postcount en het eerste topic niet? :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Broken Balance wrote:
Pedaalemre wrote:Artiest: Warface

Ja dit is ook echt hardstyle.

Alles voor de postcount en het eerste topic niet? :lol:
Wist niet dat je meer postcount kreeg als je een topic in Hardcore opent, waarom heb je me dat niet eerder verteld?

Also, grappige opmerking weer van iemand met meer posts per day dan ik. Jankbal :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zijn in ieder geval volle berichten en niet 90% quotes van andere gebruikers. En hardcore ook nog in het goede forumgedeelte, enorm moeilijk.

Je hebt het ook al 600x eerder hebt gedaan en het is ook al 600x eerder gezegd tegen je. Kan je wel weer gaan afkaatsen naar mij maar jij gaat hier voor de tigste keer de fout in omdat je per sé de eerste post moet hebben.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Vent, je aanname over waarom ik zogenaamd iets zou doen klopt gewoon (zoals wel vaker) niet daarom reageer ik zo. Iets in hardcore plaatsen duurt evenlang als iets in hardstyle plaatsen dus waarom zou ik dat verkeerd doen als ik zogenaamd per se de eerste post wil volgens jou. Ik had die sample nog niet geluisterd (op een paar keer doorheen skippen na) en ik ga er vanuit dat een Warface track 95% van de tijd hardstyle is dus vandaar. Moet je weer gelijk als een politieagentje reageren (vocal checks out) omdat iets in een verkeerd subforum staat, er zijn wel ergere dingen om je zorgen over te maken op dit moment of niet.

Edit: en ga anders lekker zelf het releasegedeelte levendig houden als je het beter kan
A
Dinsdag slaat bij sommige vroeg in :corn:
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Pedaalemre wrote:Vent, je aanname over waarom ik zogenaamd iets zou doen klopt gewoon (zoals wel vaker) niet daarom reageer ik zo. Iets in hardcore plaatsen duurt evenlang als iets in hardstyle plaatsen dus waarom zou ik dat verkeerd doen als ik zogenaamd per se de eerste post wil volgens jou. Ik had die sample nog niet geluisterd (op een paar keer doorheen skippen na) en ik ga er vanuit dat een Warface track 95% van de tijd hardstyle is dus vandaar. Moet je weer gelijk als een politieagentje reageren (vocal checks out) omdat iets in een verkeerd subforum staat, er zijn wel ergere dingen om je zorgen over te maken op dit moment of niet.

Edit: en ga anders lekker zelf het releasegedeelte levendig houden als je het beter kan
Moet zeggen dat ik Pedaalemre hierin steun, erg chill dat je altijd de nieuwe release topics aanmaakt :thumbup:
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Image
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Qamphuis wrote:Moet zeggen dat ik Pedaalemre hierin steun, erg chill dat je altijd de nieuwe release topics aanmaakt :thumbup:
Inderdaad, ben er ook altijd blij mee. Snap de haat niet zo. Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Liever af en toe een topic te veel dan een dood forum.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Eens. Lekker laten gaan.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Dit is niets voor mij, evenals de (mogelijke) tracktitel.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
R
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2016
last seen May 2026
Killshot & Deadly Guns - LOCA