Donkey Rollers draaiden what we are op de magenta op Defqon en dat vond iedereen ook prima als laatste trackhurricane wrote:wel heel bijzonder om in een Classic set een unreleased track te draaien
Related topics
- View the latest post: Atmozfears & Demi Kanon ft. David Spekter - Ghosts (Q266)
- View the latest post: Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe 2020 (SCANTRAXX351)
- View the latest post: Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe (SCANTRAXX287)
- View the latest post: Atmozfears ft. David Spekter - Lose It All (MCS751)
- View the latest post: Atmozfears & Demi Kanon ft. David Spekter - Yesterday (SCANTRAXX279)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Niet te letterlijk nemen he.HardstyleFreak wrote:hoelang staat deze nou al op de planning voor release? een jaar?Pedaalemre wrote:In deze scene duren sommige platen duren zo tyfus lang om te releasen dat ze al classics zijn voor ze gereleased zijn.hurricane wrote:wel heel bijzonder om in een Classic set een unreleased track te draaien
Edit: Voor het geval dat je niet bedoelde dat 1 jaar nog lang geen classic is, ja hij staat (meer dan) een jaar op de planning nu.
Volgens Kelly (vriendin van), komt deze zeer snel.
Laten we het hopen
Laten we het hopen
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Volgens Atmozfears een paar dagen geleden op zn stream ook, release staat gepland maar is nog geen openbare infoFusionmania wrote:Volgens Kelly (vriendin van), komt deze zeer snel.
Laten we het hopen
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Geloof je het zelfzeer snel
Het schijnt dat de titel is aangepast voor release, hij gaat One In A Million Years heten.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Hoor net uit betrouwbare bron dat die op 1 april uitkomt
-
MHardtraxx Veteran
Komt volgens zn stream over 3 weken uit.
Welke datum is nog niet genoemd in dit topic?
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Bron, of waar heb je de datum vandaan?Martin Waus wrote:29 Febr. Release
Ik dacht ik laat hem even een dag staan, maar uhmm om de fun te spoilen: Deze maand heeft 28 dagen 
-
A
Elke maand heeft 28 lolzorzRevolting Against wrote:Ik dacht ik laat hem even een dag staan, maar uhmm om de fun te spoilen: Deze maand heeft 28 dagen
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
jeff wrote:Bron, of waar heb je de datum vandaan?Martin Waus wrote:29 Febr. Release
-
MHardtraxx Veteran
Kan naar releases. 11 maart.
https://iah.ffm.to/iah033
https://iah.ffm.to/iah033
Eindelijk!!!
Grote plus ook voor de extended mix voor de DJs onder ons
Grote plus ook voor de extended mix voor de DJs onder ons
Eindelijk issie er
Vind dit echt een gave plaat, heerlijke melodie en vocalen.
Vreselijke jank vocals. Buiten dat om echt heerlijk, vind deze stijl echt geweldig 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Op repeat gehad vandaag 
Vind er niet zo veel aan. De vocals van David Spekter vind ik normaliter wel prettig in het gehoor liggen, maar hier vind ik ze niet echt lekker uit de verf komen. De melodie vind ik bijna op het irritante af. Was die melo na 1 keer luisteren eigenlijk al zat.