- irrant gelul van Tweekaz
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
+ Lekkere edit
Alleen al om die melodie weer te horen
-
A
die mid 
-
JHardtraxxer
- 153 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Ja, dit is vet!
Vind het gelul bij deze gelukkig nog wel redelijk meevallen, dus ik heb nog wel een redelijk goed beeld van de track na het luisteren.
Er zijn toch wel een aantal dingen die ik mis t.o.v. het origineel. De break was bijvoorbeeld een stuk grandiozer in het origineel met dikke strings etc er doorheen. Ik vind ook dat de kicks wat steviger hadden gemogen. Verder gewoon echt vet dit weer te horen.
Vind het gelul bij deze gelukkig nog wel redelijk meevallen, dus ik heb nog wel een redelijk goed beeld van de track na het luisteren.
Er zijn toch wel een aantal dingen die ik mis t.o.v. het origineel. De break was bijvoorbeeld een stuk grandiozer in het origineel met dikke strings etc er doorheen. Ik vind ook dat de kicks wat steviger hadden gemogen. Verder gewoon echt vet dit weer te horen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
hurricane wrote:+ Lekkere editAlleen al om die melodie weer te horen
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 8 hours ago
Vooral deze versie vind ik persoonlijk een van de beste Hardstyle platen ooit gemaakt. Vind het daarom wel mooi om te zien dat de plaat weer wat liefde heeft gekregen en in een modern jasje is gestoken. Ondanks dat de 2020 versie niet aan het origineel kan tippen, gaat hij wel in een van mijn afspeellijsten belanden 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Origineel is één van de allereerste hs tracks die ik echt plat geluisterd heb, heeft voor mij dan ook flink wat nostalgische waarde. Deze update klinkt zo op het eerste gehoor heel fijn 
Mocht dit een release worden, hopelijk komt dan het origineel er ook bij 
edit: origineel staat op Scantraxx Unreleased CD
, moest em weer ff afstoffen 
edit: origineel staat op Scantraxx Unreleased CD
Die breakPounding Senses wrote:Vooral deze versie vind ik persoonlijk een van de beste Hardstyle platen ooit gemaakt.