Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Artiest: Abject

Track(s): Feel So Good (2020 Edit)

Sample/video:
View on YouTube
@3:34:00

Bron:
YT
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
+ Lekkere edit :D Alleen al om die melodie weer te horen (L)
- irrant gelul van Tweekaz :sick:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Die plucks :loving:
A
die mid :drool:
J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Ja, dit is vet!

Vind het gelul bij deze gelukkig nog wel redelijk meevallen, dus ik heb nog wel een redelijk goed beeld van de track na het luisteren.

Er zijn toch wel een aantal dingen die ik mis t.o.v. het origineel. De break was bijvoorbeeld een stuk grandiozer in het origineel met dikke strings etc er doorheen. Ik vind ook dat de kicks wat steviger hadden gemogen. Verder gewoon echt vet dit weer te horen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
hurricane wrote:+ Lekkere edit :D Alleen al om die melodie weer te horen (L)
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
:love: :love: :love:
Hardtraxxer
109 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Vooral deze versie vind ik persoonlijk een van de beste Hardstyle platen ooit gemaakt. Vind het daarom wel mooi om te zien dat de plaat weer wat liefde heeft gekregen en in een modern jasje is gestoken. Ondanks dat de 2020 versie niet aan het origineel kan tippen, gaat hij wel in een van mijn afspeellijsten belanden :thumbup:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Origineel is één van de allereerste hs tracks die ik echt plat geluisterd heb, heeft voor mij dan ook flink wat nostalgische waarde. Deze update klinkt zo op het eerste gehoor heel fijn :D
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Mocht dit een release worden, hopelijk komt dan het origineel er ook bij :innocent:
edit: origineel staat op Scantraxx Unreleased CD :whistle: , moest em weer ff afstoffen :P
Hardtraxxer
90 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Pounding Senses wrote:Vooral deze versie vind ik persoonlijk een van de beste Hardstyle platen ooit gemaakt.
Die break :worship: