THArdstyler wrote:De Jaarlijkse Hardtraxx Awards 2019
De Grootste Fanboy
1. Svbtwee
Rickzel
2. Pipa
Paultheone
Haha nice, het jaar dat ik minst actief ben op Hardtraxx sleep ik een nominatie uit de wacht.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Iemand interesse om dit op te pakken? Anders wil ik het wel weer doen.
Is er nog behoefte aan wijzigingen qua categorieën?
Is er nog behoefte aan wijzigingen qua categorieën?
Ja leuk! Ik denk dat de Hoepeltjehak Award & Ik Loop Rondjes Award dit jaar iets moeilijker te beoordelen zijn maar alsnog.
En beste Livestream toevoegen.simon10pont wrote:Ja leuk! Ik denk dat de Hoepeltjehak Award & Ik Loop Rondjes Award dit jaar iets moeilijker te beoordelen zijn maar alsnog.
Goede punten dit inderdaad. Hoepeltjehak wil ik dan een jaartje overslaan, en de Ik Loop Rondjes maken we dan Grootste (thuis) feestbeest van aangezien er soms nog wel mooie verhalen voorbij komen van thuisfeestjes gedurende de quarantaine.Lennard95 wrote:En beste Livestream toevoegen.simon10pont wrote:Ja leuk! Ik denk dat de Hoepeltjehak Award & Ik Loop Rondjes Award dit jaar iets moeilijker te beoordelen zijn maar alsnog.
De beste organisatie is al een categorie, toch? Laten we dan een categorie toevoegen: "De loden organisatie", of iets in die richting. Zoals dus Gouden Loeki vs Loden Loeki is. Als iemand een betere naam heeft, graag.
Ik heb al wel een idee wie mijn stem zou krijgen.
Heel verwarrend dit. Er zijn toch twee verschillende Hardtraxx Awards. Eén voor de forumleden & één voor de muziek en de industrie. Gelukkig weet ik uit welke hoek de wind waait.Remi wrote:De beste organisatie is al een categorie, toch? Laten we dan een categorie toevoegen: "De loden organisatie", of iets in die richting. Zoals dus Gouden Loeki vs Loden Loeki is. Als iemand een betere naam heeft, graag.
Klopt Simon. Op basis daarvan ben ik ook geneigd om te zeggen dat een Beste Livestream award ook beter thuis zou passen bij de andere awards en dat we deze puur gericht op de leden houden.
Suggesties:
- Grootste (thuis)feestbeest vernoemen naar de Ferd Grapperhaus Cup
- Meest kritische lid vernoemen naar de Willem Engel Bokaal
- Grootste jankert naar Akwasi Award
- Ik ben de weg kwijt > Lange Frans Trofee
Nieuw:
- Purple Globe voor de artiesten (met paarse naam dus) met de beste inhoudelijke reacties.
- Hugo De Jonge Beker voor degene met de meeste posts zonder enige nuttige inhoud
Nieuw:
- Purple Globe voor de artiesten (met paarse naam dus) met de beste inhoudelijke reacties.
- Hugo De Jonge Beker voor degene met de meeste posts zonder enige nuttige inhoud
Ik denk niet dat het spannend wordt om dezeChroman wrote:Suggesties:
Nieuw:
Hahaha zal ik meteen de winnaar vast invullen?Chroman wrote:- Hugo De Jonge Beker voor degene met de meeste posts zonder enige nuttige inhoud
Anyway, goede suggesties. Zal eens zien of ik morgen tijd heb om alles op een rij te zetten.
makrooy wrote:Ik denk niet dat het spannend wordt om dezeChroman wrote:Suggesties:
Nieuw:
Hugo de Jonge Beker wel erg treffende naam trouwens.
Grootste schaap award mag ook wel eens een andere naam krijgen 
De "Woke" award.Zygoma wrote:Grootste schaap award mag ook wel eens een andere naam krijgen
RequiemHekzitter wrote:De "Woke" award.Zygoma wrote:Grootste schaap award mag ook wel eens een andere naam krijgen
Zygoma wrote:Grootste schaap award mag ook wel eens een andere naam krijgen
Maar volgens de Woke mensen ben je toch juist een schaap als je niet Woke bent??Hekzitter wrote:De "Woke" award.Zygoma wrote:Grootste schaap award mag ook wel eens een andere naam krijgen
Heb het idee dat Divinez voor deze award wil gaan de afgelopen dagenChroman wrote:Purple Globe voor de artiesten (met paarse naam dus) met de beste inhoudelijke reacties.
Zelfde schapenras, andere herderTHArdstyler wrote:Maar volgens de Woke mensen ben je toch juist een schaap als je niet Woke bent??Hekzitter wrote:De "Woke" award.Zygoma wrote:Grootste schaap award mag ook wel eens een andere naam krijgen
DitGrim wrote:
Zelfde schapenras, andere herder