Hahaha ook de Nederlandse lyrics van Sky High draaienHekzitter wrote:pfffff helemaal van de was hahaha. Wel mooi setje muziek wel!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Deze nu pas gekeken. Helemaal mooi. Zou wel goed passen bij De Koperen Hond op defqon 
Ik ken ook wel een goede b2b voor de koperen hond. De Bende van Nijvel live vs Dj Adolf. Defqon weet niet wat hen overkomt.Grim wrote:Deze nu pas gekeken. Helemaal mooi. Zou wel goed passen bij De Koperen Hond op defqon
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Als ik me niet vergis is dit Ran-D die vaker vooraan het publiek opjut en door de microfoon schreeuwt terwjil Adaro achter de draaitafel staat.makrooy wrote:Wie van de twee is dat?
Anderzijds kunnen dit evengoed Henk en Boris zijn.
Is inderdaad zo. Ran-D zijn stem leent zich voor vocalen, zingen, MC'en e.d. gezien het gros van de vocalen van Ran-D en Gunz van hem zelf zijn. Je vindt hem ook wel vaak in andere nummers terug. Of je het wat aan vindt is natuurlijk een 2e.Helicaze wrote:Als ik me niet vergis is dit Ran-D die vaker vooraan het publiek opjut en door de microfoon schreeuwt terwjil Adaro achter de draaitafel staat.makrooy wrote:Wie van de twee is dat?
Anderzijds kunnen dit evengoed Henk en Boris zijn.
Vind het wel iconisch hoe Gunz altijd losgaan, is al vanaf dag 1 zo bij die act en ze vinden het zelf volgens mij ook geweldig. Is op een of andere manier satisfying om te zien hoe zij zo los gaan, geen idee waarom.
Denk dat het qua beleving ook veel helpt als je een gunz for hire pet draagt
Iemand die shuffle van G4H nog in duidelijke kwali?
Die was inderdaad echt goud ja! Was Qlimax 2011 volgens mij?Ronzz wrote:Iemand die shuffle van G4H nog in duidelijke kwali?
Dank Remi. Ik was te lui om het helemaal te gaan zoeken. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Voidax standaard +1 
Hou toch eens op ventTiMOTHYb wrote:Denk dat het qua beleving ook veel helpt als je een gunz for hire pet draagt
Hey wie is die gast in dat hemdje? Zie hem echt vet vaak en weet vrij zeker dat dat MevinFR niet is.
Dat is Auke aka Inno op HardtraxxZamble wrote:Hey wie is die gast in dat hemdje? Zie hem echt vet vaak en weet vrij zeker dat dat MevinFR niet is.
Fake news ik zie geen koptelefoon.
-
A
Hierop terugkomend, dat is wel netjes van qdance (Y)Nattehond wrote:In dit geval is het toch echt de regie van Tomorrowland en niet van Q-Dance, maar zag indd ook op livesets van Defqon dat ze publiek filmen. Tijdens de livestream kun je nog wel eens een vaag iemand zien, maar Q-dance knipt ie er volgens mij wel uit voordat ze hem definitief online gooien (vandaar zijn ze ook allemaal wat later online). Tomorrowland heeft intussen vgm zowat alles al online staan, live opgenomen en uploaden maar!Anonymous wrote:De qdance film mensen doen weer ouderwets publiek filmen (ook bij defqon), weetniet of dat nog kan in deze tijd
Ze doen het natuurlijk ook voor hun eigen image. Harddance events hebben al een naam, moet je dat niet zo hard bevestigen door alleen maar wappies te tonen.
Ik zie deze nu pas. Net een klapschaats, die kaak van de kale gast.