Vind dit dus weer niks. Melodie en vocals zijn top, maar wat zijn dit voor gare kicks in de climax.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Magnetron wrote: Melodie en vocals zijn top, maar wat zijn dit voor gare kicks in de climax.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Nu ikde full heb gehoord, vind ik het idd jammer dat hij de kicks van the whistle niet heeft gebruikt, verder lekkere drive in de plaat, goede vocalen, alleen de kicks weer helaas.
Lekker deze zeg! Vind alles wel top aan deze plaat, met name de vocalen.
Zonde van die kicks in de 2e climax. Heb wel eens lelijkere dingen gehoord, maar merk vooral dat er echt meer potentie in had gezeten met fatsoenlijke kicks, want verder is het een erg fijne plaat.
Onvoorstelbaar hoe deze man altijd weer met geweldige, frisse melodieën komt. Pure klasse.
Magnetron wrote:Vind dit dus weer niks
De midintro klinkt heel fris en lekker, maar die climaxen klinken zo leeg/droog voor mijn gevoel, met name de tweede. Misschien iets van percussie wat ik mis?
Melodie is wel prima en typisch Atmozfears.
Melodie is wel prima en typisch Atmozfears.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Deze is wel bij me gaan groeien. Lekker plaatje 
Wat is dit een rare plaat joh. Alle stukken waar geen kicks onder zitten (welke kick dan ook) vind ik leuk. Dat is toch helemaal niet hoe het werkt? Nee, dit vind ik helemaal niks.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dat lijkt me bij hardstyle niet helemaal de bedoeling neeThe Venator wrote:Wat is dit een rare plaat joh. Alle stukken waar geen kicks onder zitten (welke kick dan ook) vind ik leuk. Dat is toch helemaal niet hoe het werkt? Nee, dit vind ik helemaal niks.
Dit is wat mij betreft wel een goede samenvatting van 80% van alle Atmozfears solo's de laatste jaren. Hij produceert muziek die soms echt fantastisch is, om er vervolgens een stel lelijke, overheersende bromkicks onder te zetten. Onbegrijpelijk.The Venator wrote:Alle stukken waar geen kicks onder zitten (welke kick dan ook) vind ik leuk.
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 4 days ago
In het begin had ik echt iets, sakker wat rommelig. Daarna toch wel vet zeg. Topper dit!
Ik ben echt wel een fan van Atmozfears maar deze kicks kunnen echt niet. In de Producer's Corner zijn nog betere kicks te vinden.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Oké man.Pounding Senses wrote:In de Producer's Corner zijn nog betere kicks te vinden.