Waneer komen de livesets van q-base 2008 op deze site te staan??
Groeten Luuk
Groeten Luuk
Dat is egt balen heb die van vorig jaar allemaal dus ik hoopte dat ik dit jaar ook weer voor een half jaar muziek kon downloade maarjah.Jor-D wrote:Er was geen livestream aanwezig, dus dat betekend dat de livesets bij de DJ's/Producers vandaan moet komen.
The Prophet is altijd wel snel met z'n liveset, en staat inmiddels ook al op het internet:
The Prophet @ Q-Base 2008" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik verwacht niet dat veel andere dit zullen doen, dus ik denk dat The Prophet de enigste is...
Niceeee, heb vorig jaar zooo genoten van al die sets..Jor-D wrote:Wel heb ik gehoord dat Tatanka z'n liveset, waarschijnlijk, wel gaat vrijgeven
staan op thrillogyDennis Aka Mash wrote:Ik ben ook wel benieuwd wanneer de southstylers weer is wat van hun laten horen.. want die gasten kunnen zo gave nummers maken
Laten we hopen van wel, was een topsetjeJor-D wrote:Wel heb ik gehoord dat Tatanka z'n liveset, waarschijnlijk, wel gaat vrijgeven
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4485375974" onclick="window.open(this.href);return false; kwam ik op uit bij google.indus-jussi wrote:Iemand toevallig een link naar dat filmpje dan?