Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Artiest: Bastille

Track(s): World Gone Mad (Hard Driver Bootleg)

Sample/video:

View on YouTube

Bron:

YT

:loving:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Niet verkeerd :), maar vind die van Thera vele malen vetter.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Svbtwee wrote:Niet verkeerd :), maar vind die van Thera vele malen vetter.
Dank je wel! Mn derde cover/bootleg die dit jaar ook door andere artiesten wordt gedaan xd (na Fine Day en Strong) dus verwacht van mij sowieso geen covers/bootlegs meer :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Er zijn tig bootlegs van alles, en alle bootlegs zijn ook "kopieën" van het origineel in een eigen andere stijl. Wat maakt de eerste bootleg dan origineler, want dat is in essentie al een kopie.
Artiest
last seen 12 days ago
Broken Balance wrote:Er zijn tig bootlegs van alles, en alle bootlegs zijn ook "kopieën" van het origineel in een eigen andere stijl. Wat maakt de eerste bootleg dan origineler, want dat is in essentie al een kopie.
Precies en omdat het voor mij persoonlijk dan op een helemaal volledig onterechte manier toch ietsjes vervelend voelt, moet ik t ook gewoon niet meer doen :) Probleem opgelost!
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
DjThera wrote:
Broken Balance wrote:Er zijn tig bootlegs van alles, en alle bootlegs zijn ook "kopieën" van het origineel in een eigen andere stijl. Wat maakt de eerste bootleg dan origineler, want dat is in essentie al een kopie.
Precies en omdat het voor mij persoonlijk dan op een helemaal volledig onterechte manier toch ietsjes vervelend voelt, moet ik t ook gewoon niet meer doen :) Probleem opgelost!
Je creatieve geest nooit on hold zetten. Tenzij je Baudet met de achternaam heet of een persoon bent die een rode stip op een wit doek al een paar miljoen euro waard vindt.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Kaasstaaf wrote:
DjThera wrote:
Je creatieve geest nooit on hold zetten. Tenzij je Baudet met de achternaam heet of een persoon bent die een rode stip op een wit doek al een paar miljoen euro waard vindt.
Slecht voorbeeld, iedereen heeft er een mening over en vraagt zich misschien ook wel af waarom dit als kunst word beschouwen. Hoe groter de interesse, hoe meer het waard is. Voor jou is het een doek met een stip en plak jij er materiele waarde aan maar voor de ander een verteld het een verhaal of wekt het emotie op.

Zolang er veel geld voor neergelegd word, wil men weten waarom. Dat wekt interesse en maakt een kunstwerk veel waard.
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 7 days ago
DjThera wrote:
Dank je wel! Mn derde cover/bootleg die dit jaar ook door andere artiesten wordt gedaan xd (na Fine Day en Strong) dus verwacht van mij sowieso geen covers/bootlegs meer :lol:
Geen slechte track van Hard Driver, maar idd is die van Thera beter, net als de andere genoemde covers/bootlegs. Ik denk dat je je juist gecomplimenteerd zou moeten voelen als andere producers jouw idee overnemen en hun eigen versie van tracks gaan maken, want in tegenstelling tot die van Thera klinkt de track van coone & brennan heart als je 13/12 hardstyle-track en gemaakt om makkelijk te scoren, hetzelfde geldt eigenlijk ook wel een beetje voor hard driver maar deze is tenminste een gratis release. opelijk stop je niet met bootlegs/covers maken als je daar inspiratie tot hebt want het zijn echt hele dikke tracks.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Nuracore wrote:
Slecht voorbeeld, iedereen heeft er een mening over en vraagt zich misschien ook wel af waarom dit als kunst wordt beschouwd. Hoe groter de interesse, hoe meer het waard is. Voor jou is het een doek met een stip en plak jij er materiele waarde aan maar voor de ander een vertelt het een verhaal of wekt het emotie op.

Zolang er veel geld voor neergelegd wordt, wil men weten waarom. Dat wekt interesse en maakt een kunstwerk veel waard.
Oh.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
DjThera wrote:
Aardig kinderachtige opmerking dit. Je kijkt veel te veel naar anderen. Blijf bij jezelf. Zelf vind ik de bootleg van jou ook wel beter, daar niet van.
Artiest
last seen 12 days ago
Puur mn eigen gevoel toch? Weet ook dat t bootlegs zijn, ieder zn ding. Kan t qua verstand prima naast me neerleggen maar toch knaagt t qua gevoel dan en dan stop ik liever meer tijd in originals ipv bootlegs. Dan voorkom ik dat. Maar goed, tis n stuk politiek correcter om helemaal niets te plaatsen maar wellicht is t ook wel ns interessant om te horen hoe zoiets overkomt op n artiest vandaar mn post
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
DjThera wrote:Maar goed, tis n stuk politiek correcter om helemaal niets te plaatsen maar wellicht is t ook wel ns interessant om te horen hoe zoiets overkomt op n artiest vandaar mn post
Is zeker een stuk interessanter. Vooral lekker blijven posten want er is niks kinderachtigs aan imo.