Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Delius - Call My Name (ROUGHR069)

Label: Rough Recruits
WEB release: 29/04/2020

Tracks:
Delius - Call My Name

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Lekkere plaat weer. Alleen nog maar moois van deze naam gekomen. Kwalitatief goed, niet over-the-top, gewoon dikke hardstyle. Primaaa :worship:
D
8 posts member since 2018
last seen Aug 2023
Pedaalemre wrote:Lekkere plaat weer. Alleen nog maar moois van deze naam gekomen. Kwalitatief goed, niet over-the-top, gewoon dikke hardstyle. Primaaa :worship:
Bedankt! Dat is precies wat ik wil overbrengen met mijn tracks!
E
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2019
last seen Jul 2020
Vrolijke RAW track! Zeker weer Delius waardig!!
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Delius wrote:
Pedaalemre wrote:Lekkere plaat weer. Alleen nog maar moois van deze naam gekomen. Kwalitatief goed, niet over-the-top, gewoon dikke hardstyle. Primaaa :worship:
Quinten, mooie stappen gemaakt afgelopen jaren man :D Weet nog wel dat je keer bij me langs kwam en net je eerste tracks af had. Vergelijkend met dit heerlijk bezig (L)
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Gewoon een goed nummer inderdaad, net als zijn vorige release. Niet van die rare kicks, af en toe een kickroll ipv continu en gewoon goede drive. Dikke prima. :thumbsup:
D
8 posts member since 2018
last seen Aug 2023
cb92 wrote:
Delius wrote:
Quinten, mooie stappen gemaakt afgelopen jaren man :D Weet nog wel dat je keer bij me langs kwam en net je eerste tracks af had. Vergelijkend met dit heerlijk bezig (L)
Ik moest even graven, tijd terug zeg! Was een week voor m’n allereerste set haha. Goed om te horen, komt een hoop nieuw solo materiaal en collabs aan!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Leuk nummer dit ja :)
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Door deze track eens wat meer van deze man gaan opzoeken en maakt inderdaad heerlijke tracks!
Gewoon fijne no-nonsense Hardstyle, met lekker veel energie. :thumbsup:

Keep up the good work!