Update: Zaterdag draaide Wildstylez dit. Wat een geniale plaat zeg, ging ongelofelijk hard.Khadber wrote:Geef! Dit wil ik graag op een groot systeem horen!
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Omdat dit voor 12en geplaatst is neem ik het je niet kwalijk.Martin Waus wrote:Wat een verschrikkelijke kicks
-
A
Ja denk dat waus nog niet helemaal wakker was, deze kicksGoldenstyle wrote:Omdat dit voor 12en geplaatst is neem ik het je niet kwalijk.Martin Waus wrote:Wat een verschrikkelijke kicks
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Dikke kicks hoor, maar waarom moet het verder nou weer zo minimalistisch eromheen. Die screeches erbij in de tweede climax zijn vet, maar de eerste climax is zo ontiegelijk saai.
Meh, ze klinken nog steeds lelijkAnonymous wrote:Ja denk dat waus nog niet helemaal wakker was, deze kicksGoldenstyle wrote:Omdat dit voor 12en geplaatst is neem ik het je niet kwalijk.Martin Waus wrote:Wat een verschrikkelijke kicks
Iets teveel Caine, Act Of Rage en consorten geluisterd om een fatsoenlijk geproduceerde kick te beoordelen zo te zien.
Nee gewoon smaakHelicaze wrote:Iets teveel Caine, Act Of Rage en consorten geluisterd om een fatsoenlijk geproduceerde kick te beoordelen zo te zien.
-
A
FTFYMartin Waus wrote:Nee gewoon geen smaakHelicaze wrote:Iets teveel Caine, Act Of Rage en consorten geluisterd om een fatsoenlijk geproduceerde kick te beoordelen zo te zien.
garpju
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Rekt
Dikke kicks, maar daar blijft het helaas ook bij. Had meer ingezeten als er een climax met een melodie in had gezeten.
Zo jammer dat het overgrote deel van dit forum een slechte muziek smaak heeft
Haha dit is top.Martin Waus wrote:Zo jammer dat het overgrote deel van dit forum een slechte muziek smaak heeft
Simpel = leven
Leven = LijdenPaultheone wrote:Haha dit is top.Martin Waus wrote:Zo jammer dat het overgrote deel van dit forum een slechte muziek smaak heeft
Simpel = leven
RetweetULTIMO wrote:W A U S
A
U
S
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025