Ik vind Pattern 1 juist de vetste van de 4Klementino wrote:zijn er dan toch mensen die er hetzelfde over denken als ik?sanderovic wrote:Ik ben het wel met je eens. Hoewel ik pattern 1 wel een keer wat anders is:)JolleNL wrote:Vind Pattern 1 de minste track van de 4. En Straight to da Beat is het mooist, die lui hebben lekkere kicks.
pattern 1 beukt live wel hard denk ik, maar is niet een plaat die ik thuis ff op zou zetten voor mijn eigen luisterplezier.
Ik vind van de overgebleven 3 let yourself go het lekkerste, maar ze mogen er alle 3 wezenscheelt niet veel
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Pattern 1 & Straight To Da Beat zijn nog te doen
maar blog en let yourself go hoe durf je om die op een release te zetten
dit is gewoon crap to da max mensen
als je HHZ er achter had gezet denk ik trouwens dat de reacties heel anders waren
majah dat he crap is is mijn mening
dat 2e is denk ik wel zo..
als je HHZ er achter had gezet denk ik trouwens dat de reacties heel anders waren
Ik vind alleen 'straight to the beat' bijzonder...die andere platen kunnen mij niet zo boeien...
Straight to the beat blijft een lekkertje...
Straight to the beat blijft een lekkertje...
frankhardenberg wrote:Pattern 1 & Straight To Da Beat zijn nog te doen
hoe durf je om zo over blog te praten
luister die melodie eens en geniet
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
crap to da max? spoor je welfrankhardenberg wrote:Pattern 1 & Straight To Da Beat zijn nog te doen
als dit crap to da max is dan is de helft van de huidige releases crap.
Kun je misschien uitleggen wat er mis aan is?
Ik vind dat er wel een lekkere drive in zit.
Let yourself go heeft wel wat weg van Muzical revolution van Heady, maar het is zegmaar de 10x betere versie
Bloq misschien wat minder maar zeker niet slecht met die heerlijke intro
Alle 4 top, gister ff Hardbass Vol 10 Tatanka cd op me pc gezet en toen kwam ik achter straight to da beat, gister 15x aangezet, damn wat een nr. Die andere 3 zijn ook heel goed, maar straight to da beat is absoluut de beste
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
frankhardenberg weet niet waar die over praatdjpatt wrote:frankhardenberg wrote:Pattern 1 & Straight To Da Beat zijn nog te doen
luister die melodie eens en geniet
Alle 4 toppertjes imo
RoBinVdHaRdStYleR wrote:frankhardenberg weet niet waar die over praatdjpatt wrote:frankhardenberg wrote:Pattern 1 & Straight To Da Beat zijn nog te doen
luister die melodie eens en geniet![]()
Alle 4 toppertjes imo.
haha imo is blog de beste van de 'plaat'
Met je eens zit er nu ook dik van te genieten , die kick
The Indicator wrote:Alle 4 top, gister ff Hardbass Vol 10 Tatanka cd op me pc gezet en toen kwam ik achter straight to da beat, gister 15x aangezet, damn wat een nr. Die andere 3 zijn ook heel goed, maar straight to da beat is absoluut de beste
-
VHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Ik ben nu wel benieuwd wat jij echt goede artiesten en tracks vindt?frankhardenberg wrote:Pattern 1 & Straight To Da Beat zijn nog te doen
Heb eens de moeite genomen. Pattern 1 is snoeihard, heerlijke track. Straight to da Beat heeft een lekker deuntje en blijft lekker doorgaan, leuke intro ook. Dat wordt hun nieuwe hit. Die andere 2 vind ik dan weer waardeloos, die hadden ze ook beter kunnen weggooien. Met name let yourself go is een vreselijk slecht aftreksel van Muzikal Revolution (en dat was al een behoorlijk waardeloos stuk muziek).
The R3bels zijn wat vrolijker dan andere artiesten maar vind het bij vlagen toch erg fijn klinken! Alleen jammer dat meer dan de helft van hun producties ruk is. Misschien iets minder produceren?
The R3bels zijn wat vrolijker dan andere artiesten maar vind het bij vlagen toch erg fijn klinken! Alleen jammer dat meer dan de helft van hun producties ruk is. Misschien iets minder produceren?
Vind van de laatste 2 releases geen nummer kut, ben fan van ze geworden 
+1The Indicator wrote:Vind van de laatste 2 releases geen nummer kut, ben fan van ze geworden
was alleen al fan van ze toen ze nog geen the r3bels heette
Iemand een idee waar je deze kunt kopen. Kan ze niet vinden op saifam of dancetunes, terwijl de web al vorige maand er had moeten zijn... 
http://www.hardstyle.com/search/?keywor ... chtype=allSoundTunerZ wrote:Iemand een idee waar je deze kunt kopen. Kan ze niet vinden op saifam of dancetunes, terwijl de web al vorige maand er had moeten zijn...
hmm gek dat ze m op hardstyle.com wel hebbenNegert wrote:http://www.hardstyle.com/search/?keywor ... chtype=allSoundTunerZ wrote:Iemand een idee waar je deze kunt kopen. Kan ze niet vinden op saifam of dancetunes, terwijl de web al vorige maand er had moeten zijn...
Eindelijk iemand die luistert naar de muziek en niet alleen naar het naampje kijktfrankhardenberg wrote:Pattern 1 & Straight To Da Beat zijn nog te doen
Het is echt belachelijk dat dit alleen maar lof krijgt en dat iedereen Save your scrap for victory vollédig afzeikt, terwijl dat tenminste nog vernieuwend is binnen de grenzen van de 'blije hardstyle'. Dit soort meuk heeft iedereen in 2007 en 2008 toch al 10000 keer gehoord?
Nou, ik vond de stijl van 2007/2008 anders veel fijner dan de stijl van 2009/2010...