Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Element - Go Harder (none)

Label: none
WEB release: 30/03/2020

Tracks:
Element - Go Harder

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Element come to chile
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ik snap die hele Element hype niet echt. De beste man kan best kicks maken, maar platen klinken voornamelijk erg leeg en simpel.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 20 minutes ago
Vind het vooral tof om te zien hoe hij zich zonder label in de kijk heeft weten te spelen.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
RomanAnthony wrote:Ik snap die hele Element hype niet echt. De beste man kan best kicks maken, maar platen klinken voornamelijk erg leeg en simpel.
Zelf heb ik niet altijd meer nodig. Heerlijk lomp en veel drive in zijn muziek. Maar soms kan het idd net iets te leeg zijn.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
RomanAnthony wrote:maar platen klinken voornamelijk erg leeg en simpel.
Dit kan toch ook een reden zijn dat mensen het juist vet vinden? Ik vind het inderdaad lekkere simpele recht toe recht aan hardstyle met dikke kicks, en dat doet het goed bij mij.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Vind het vooral tof om te zien hoe hij zich zonder label in de kijk heeft weten te spelen.
Nouja het is niet alsof hij helemaal geen hulp en connecties had. Rooler, Delete, Malice, Sickmode, The Purge. Allemaal grote namen die zijn platen allemaal gesupport hebben.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Hekzitter wrote:
Rickzel wrote:Vind het vooral tof om te zien hoe hij zich zonder label in de kijk heeft weten te spelen.
Nouja het is niet alsof hij helemaal geen hulp en connecties had. Rooler, Delete, Malice, Sickmode, The Purge. Allemaal grote namen die zijn platen allemaal gesupport hebben.
Dat is toch juist een gevolg, en geen oorzaak.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Firetrap wrote:
Hekzitter wrote:
Dat is toch juist een gevolg, en geen oorzaak.
"Connecties hebben" is toch ook gewoon een must tegenwoordig?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Staat op spotify! Sluit me aan bij wat hierboven wordt geroepen, simpel maar gewoon goed beuken :drool:
View on Spotify
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Ik vind dit best tof! Ik hoef geen hele set te horen als het allemaal zo 'leeg' klinkt, maar liever dit dan een of andere Caine - Hype Beast die plots in een setje voorbij komt. Dit zijn verdomme kicks!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wat een kicks! Zo lomp, maar toch vet. :drool: