Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hele vette track! Vind de reverze set ook gewoon genieten!
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Fijne melodie, fijne plaat :D
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 5 hours ago
Hele dikke plaat :loving:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 51 minutes ago
Was ze een beetje uit het oog verloren na het album, maar dit is wel weer echt genieten hoor. Erg benieuwd hoe dit live klinkt :D
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 7 days ago
Wat hebben deze gasten zichzelf weer overtroffen zeg. Was bang dat deze plaat alleen live écht goed tot zijn recht zou komen, maar poeh niets is minder waar. Heer-lijk! :worship:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Pffffff :drool: :worship:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
View on YouTube

Premieres in 9 hours :P
21 waiting xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Knap hoe snel die gasten blijven groeien. Hebben echt een mainstage/festival sound en show die zowel bij dedicated hardstyle publiek als meer mainstream publiek aan kan slaan voor mijn gevoel. Enorm vette plaat ook!
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Hoog EDM gehalte en vind die kicks ook totaal niet fijn. Opzich wel benieuwd hoe dit live klinkt aangezien ik alleen maar enthousiaste dingen lees over die nieuwe live-act.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik moet eerlijk bekennen dat ik met The Project nog niet zo'n fan was van hun sound, maar ze hebben wat mij betreft een enorme groei doorgemaakt en qua sound ligt het me ook veel beter. Erg dikke plaat weer, veel drive ook.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
FransBezig wrote:Hoog EDM gehalte en vind die kicks ook totaal niet fijn. Opzich wel benieuwd hoe dit live klinkt aangezien ik alleen maar enthousiaste dingen lees over die nieuwe live-act.
Kijk of luister setje op Reverze, echt een dikke set en het nummer zal live nog beter klinken!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Holy shit wat vet. Erg benieuwd hoe die kicks live gaan :drool:
Hardtraxxer
71 posts member since 2018
last seen May 2021
Melodie, pads en vocal doen me heel erg denken aan Martin Garrix - Now That I've Found You
Hardtraxxer
96 posts member since 2015
last seen Sep 2022
Bij die kick vanaf 1:20 lijkt het voor mijn gevoel alsof die 'echo' sneller gaat dan de kick zelf. Vind dat het enige minpuntje want het verder klinkt het echt als een lekker plaatje! :love:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wow! Dit moet live ontzettend vet zijn. Wat een kicks. Voor de rest is de climax super gedaan met die kickswitch die erin zit. Heerlijke plaat. :drool:
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Ontzettend lekkere plaat, deed me aan deze denken (tevens onzettende lekkere plaat) (L)

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Helden! :worship: :worship:
9 van de 10 releases weten me altijd te pakken.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Het is wel echt een plaat gemaakt voor op een event (vooral de mid). Thuis klinkt het nogal matig behalve rond de climax moet ik zeggen.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Mid is wel dik, vooral die 2e kick. Beetje jammer dat daar de laatste 16 beats dan weer zo'n vreemd bliepje doorheen moet. Ook die kicks die de mid aankondigen, weet niet hoe ik het moet noemen, klinken verre van lekker.

Melodie is wel dik, kicks in de climax zijn ook wel goed maar daar zit ook weer zo'n vreemde ''tok'' in.

Laatste stuk, ook lekker, maar ook hier weer zo'n rare tok in de kick.

Goede plaat, maar had nog beter kunnen zijn ^^