Fijn fijn fijn. Staat aan.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
Was echt maximaal genieten deze set gisteren. Gaat vast en zeker vaker aan.
Pfffff baas, heerlijk dat je ploatjes mixen weer hebt opgepakt. 
-
E
- 3 posts member since 2017
- last seen May 2017
What a set.. What a way to end. 
Bedankt voor de toffe reacties iedereen!!

Heb het ook ontzettend gemist moet ik zeggenchas1n wrote:Pfffff baas, heerlijk dat je ploatjes mixen weer hebt opgepakt.
Net helemaal geluisterd. Heb genoten, ontzettend veel vette overgangen.
Ga zo door aub.
Ga zo door aub.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 hours ago
Ja dit mogen ze wel op Defqon doen dit jaar op de magenta 
Gewoon deze set aanzetten en zelf dansjes gaan doen tussen het publiek hahaJurheinen wrote:Ja dit mogen ze wel op Defqon doen dit jaar op de magenta
Toffe set, die oude Wavolizer plaatjes gaan nog altijd lekker bij mij. 
Door deze mix veel zin in TCC @intents zondag.
Leuke platenkeuze, maar ik vind het mixwerk na een tijdje best wel geforceerd. Alsof iedere overgang een kickswitch of iets moet zijn. Begint na een tijdje toch best irritant te worden. Ook gebeurt het vaak dat er 2 vocals door elkaar lopen, bijvoorbeeld nét voor een mid/outro.
Bedankt voor de kritiek, kan ik wat mee! Ik hou persoonlijk gewoon ontzettend van kickswitches, vandaar dat er zoveel inzittenpatrickjeb wrote:Leuke platenkeuze, maar ik vind het mixwerk na een tijdje best wel geforceerd. Alsof iedere overgang een kickswitch of iets moet zijn. Begint na een tijdje toch best irritant te worden. Ook gebeurt het vaak dat er 2 vocals door elkaar lopen, bijvoorbeeld nét voor een mid/outro.
Oh, ik ook hoor. Kickswitches zijn leuk, maar als er 35 overgangen zijn en 25 zijn er een kickswitch wordt het snel 'standaard'. Uitdagend proberen te mixen is altijd plus, maar je moet het niet forceren. Dan hoor je een overgang aankomen en weet je precies wat er gaat gebeuren, voor het gebeurd. Haalt het speciale er af.
-
HHardtraxxer
- 205 posts member since 2011
- last seen May 2024
WeTransfer link is helaas niet meer online, iemand die deze nog heeft en zou willen uploaden? 
https://wetransfer.com/downloads/c03506 ... 630/c906e3HbHendrik wrote:WeTransfer link is helaas niet meer online, iemand die deze nog heeft en zou willen uploaden?
-
HHardtraxxer
- 205 posts member since 2011
- last seen May 2024
Lol. Ik heb hem gemist... Nu is die weer verlopenFuzzylogic wrote: https://wetransfer.com/downloads/c03506 ... 630/c906e3
Deze staat nog steeds regelmatig op. Wat een bazen set blijft dit, verdiend daardoor wel weer een bump