Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
2 namen waarvan ik vind dat ze dit jaar enorme progressie hebben geboekt. Helaas is dat dan weer een terugval :/
M
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2019
last seen Nov 2021
Carminizerz wrote:Wat heeft die Devin Wild zitten zuchten in de studio
Aan het filmpje te zien vindt hij het gewoon een prima track hoor.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
https://clyp.it/zmyax0lf

Morgen release.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
Melodie is niet onaardig, mid is overdreven, kicks in de climax gaan alle kanten op en passen totaal niet bij de melodie, het einde is gewoon kutherrie.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Vind de mid intro maar te chaotisch. Climax daarentegen is wel tof! Het snelle stuk had niet echt gehoeven, maar vind het niet hinderend voor mezelf.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
ULTIMO wrote:Melodie is niet onaardig, mid is overdreven, kicks in de climax gaan alle kanten op en passen totaal niet bij de melodie, het einde is gewoon kutherrie.
Dekt mijn mening ook wel. Kan weinig met dit anthem helaas.
M
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2019
last seen Nov 2021
Die sweep/uplifter met die kicks net voor de midintro en climax vind ik niet om aan te horen. Ook het verschillen in toonhoogte van de kicks klinkt voor geen meter in het eerste deel van de mid. Voor de rest vind ik het allemaal wel aardig klinken qua sounds, de climax geeft een prima anthemgevoel, alhoewel ik weinig elementen hoor die de track uniek maken. In zijn geheel mist de track gewoon een identiteit. Had dan een original gedaan met een hardcore remix. Nu is er teveel allemaal in één nummer verwerkt. Hebben ze geprobeerd met dit anthem een soort van representatie te maken van welke stijlen bij EPIQ aan bod zullen komen?
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Vind de tonal balance niet helemaal op orde. De kick en andere sounds passen niet echt bij elkaar.
L
Hardtraxxer
92 posts member since 2019
last seen 4 days ago
Begint allemaal leuk en aardig. Dan komt de climax. Typische Devin Wild stijl, lekker. Dan komt dat ein-

Ik hou er maar over op, wat een ellende.
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Danny Phantom wrote:2 namen waarvan ik vind dat ze dit jaar enorme progressie hebben geboekt.
Eens! Dikke track.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
3 plaatjes, 1 track. Zouden ze hebben gekeken op het forum? Wel jammer dat ze er geen 1 track van weten te maken. Wat een klote track is dit toch. :x
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 12 days ago
ULTIMO wrote:Melodie is niet onaardig, mid is overdreven, kicks in de climax gaan alle kanten op en passen totaal niet bij de melodie, het einde is gewoon kutherrie.